מעשה בחמישה בלונים הצגה לילדים - כרטיסים ולוח הצגות 2024

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/03/2024, 15:26
מעשה בחמישה בלונים הצגה.jpg
קרדיט לתמונה: אוריה רון

היכונו להיסחף בקסם של מעשה בחמישה בלונים הצגת ילדים מרהיבה בהפקה חדשנית ומסנוורת זו, המבוססת על ספר הילדים האהוב של מרים רות, מזמינה קהלים בכל הגילאים לצאת למסע צבעוני ובלתי נשכח. כל הפרטים על לוח הצגות עם הופעות קרובות, כרטיסים ועוד באתר.

מעשה בחמישה בלונים לוח הצגות 2024

מחירים משתנים בהתאם לבחירת התאריך. הזמנת כרטיסים מתבצעת בצורה מקוונת דרך משרד הכרטיסים הרשמי, באמצעות לוח ההצגות:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
כפר סבא
כפר סבא, היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים
לרכישה
53 כרטיסים מחיר: 49-79₪
הרצליה
הרצליה, היכל אמנויות הבמה הרצליה
לרכישה
50 כרטיסים מחיר: 69-75₪
חולון
חולון, מרכז שטיינברג חולון
לרכישה
77 כרטיסים מחיר: 69-79₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף
לרכישה
75 כרטיסים מחיר: 69-79₪
גני תקווה
גני תקווה, מרכז הבמה - אולם אודיטוריום
לרכישה
75 כרטיסים מחיר: 69-79₪
נס ציונה
נס ציונה, היכל התרבות נס ציונה
לרכישה
76 כרטיסים מחיר: 69-79₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין
לרכישה
101 כרטיסים מחיר: 69-79₪
קיבוץ גבעת ברנר
קיבוץ גבעת ברנר, אולם המופעים גבעת ברנר
לרכישה
103 כרטיסים מחיר: 69-79₪
גבעתיים
גבעתיים, תיאטרון גבעתיים - אולם גדול
לרכישה
74 כרטיסים מחיר: 69-79₪

מעשה בחמישה בלונים כרטיסים, הנחה, מחירים

מחירי הכרטיסים במחירים מתשנים, תלוי במקום המופע ובתאריך. אין הגבלה לקניית כרטיסים, כך שניתן לקנות כרטיסים ללא הגבלה, דרך האתר הבא.

ראו גם: לוח הצגות ילדים של ישראל - כל ההצגות לילדים המומלצות ביותר.

אודות מעשה בחמישה בלונים ההצגה

מעשה בחמישה בלונים היא הצגה לילדים שהיא חגיגה ויזואלית ושמיעתית ששובה את הצופים מתחילתה ועד סופה. הצוות היצירתי מאחורי המחזה הקסום הזה יצר עולם מדהים של צבע, אור ודמיון. עם עיצוב תפאורה מרהיב, תלבושות מלאות דמיון ופסקול מקורי, ההפקה מעבירה את הקהל אל לב סיפורה היקר של מרים רות.

הכירו את הדמויות של מעשה בחמישה בלונים

בלב מעשה בחמישה בלונים עומדות חמש דמויות חביבות: רותי, אורי, רון, סיגלית ואלון. כל אחד מביא את האישיות והקסם הייחודיים שלו לבמה, ויוצר רגעים בלתי נשכחים לאורך המופע. רותי היא המנהיגה ההרפתקנית והסקרנית, ואילו אורי הוא ידידה הנאמן והתומך. רון מביא צחוק ושמחה עם ההומור שלו, סיגלית מקסימה בחן ובאלגנטיות שלה, ואלון משלים את הקבוצה בגבורה ובנחישות שלו. יחד, הם מגלים מה עלה בגורלו של כל בלון בסיפור מחמם לב זה.

המוסיקה במעשה בחמישה בלונים

השירים שובי הלב המופיעים במעשה בחמישה בלונים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הסיפורית. עם מנגינות על בלונים וצבעים, מנגינות אלה מעוררות רגשות הנעים בין התרגשות ופליאה לנוסטלגיה וחברות. כשהקהל יקשיב ליצירות הלבביות האלה, הוא ימצא את עצמו שר יחד ומאמץ את רוח ההרפתקה שמחלחלת להפקה כולה. השילוב העוצמתי של מוזיקה ונרטיב מבטיח שהמופע ישאיר רושם מתמשך על כל הנוכחים.

חווית תיאטרון בלתי נשכחת עם מעשה בחמישה בלונים

מה שמייחד את מעשה בחמישה בלונים כחוויית תיאטרון בלתי נשכחת הוא היכולת שלו לסחוף את הילדים לעולם הסיפור. עיצוב התפאורה המורכב, הכולל שמיים מלאי בלונים ונוף שופע וצבעוני, מעביר את הצופים למקום שבו הדמיון שולט בכיפה. יחד עם תלבושות מעודנות שמעוררות לחיים כל דמות, ההפקה יוצרת ארץ פלאות חושית לצופי התיאטרון. כל היבט של האקסטרווגנזה התיאטרלית הזו עוצב בקפידה כדי לספק חוויה שמחה ומעוררת השראה.

הצגת הילדים מעשה בחמישה בלונים בולטת כמופע השנה, ומציעה שילוב מענג של דמיון, חברות והרפתקאות. הפקה קסומה זו מבטיחה ליצור זיכרונות מתמשכים עבור חברים ובני משפחה כאחד. אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם להיות חלק מהחגיגה החגיגית הזו ולחזות בקסם של סיפורה הנצחי של מרים רות מתעורר לחיים על הבמה!

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!