בון ג'ובי בהופעה בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים, הנחות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-30/12/2023, 19:06

הם חוזרים: להקת בון ג'ובי (Bon Jovi) מגיעים להופעה בישראל שתתקיים בתאריך ה-25 ביולי 2019 בפארק הירקון תל אביב. זו ההופעה השנייה של הלהקה בארץ, ההופעה הראשונה התקיימה ב-2015 וזכתה להצלחה ענקית בון ג'ובי בעצמו התרגש מאהבת הקהל של המעריצים הישראליים והבטיח שעוד יחזור. עכשיו זה קורה.

קיץ 2019 מסתמן כחם מתמיד. אחרי שהתבשרנו שלהקת דיסטרבד יופיע בישראל ביולי 2019, גם בון ג'ובי יופיעו במהלך החודש בארץ הקודש. ההופעה של ג'ובי היא כחלק מסיבוב הופעות עולמי ומוצלח בשם "This House Is Not For Sale", כאשר סיבוב ההופעות יסתיים כאן בארץ בפארק הירקון.

בון ג'ובי בישראל 2019 כרטיסים, מחירים, הנחות

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

רכישת כרטיסים לבון ג'ובי בישראל 2019 החלה. שריון כרטיסים בהתאם לבחירת המתחם בפארק הירקון בתל אביב. בראבו מציעים כרטיס לאזור הדשא ב-341 ש"ח כולל דמי טיפול. ההזמנה באמצעות הקישור הבא.

עדכונים נוספים בעמוד הפייסבוק שלנו אם יהיו כאלה. עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

בון ג'ובי הופעות בישראל

ההופעה הראשונה של בון ג'ובי בישראל התקיימה בשנת 2015 (גם אז בפארק הירקון תל אביב). ההופעה זכתה להצלחה מסחררת עם יותר מ-50 אלף מעריצים שפקדו את הפארק באחת מההופעות הזכורות ביותר של אותה שנה.

באותה הופעה, בון ג'ובי בעצמו אמר שהוא מופתע ומורגש מאוד מאהבת הקהל הישראלי, ונתן הבטחה שהם יחזור להופעה נוספת בסיבוב ההופעות הבא.

עכשיו זה קורה. המפיקים (לייב ניישן ישראל־בלוסטון גרופ) מבטיחים ערב בלתי נשכח שלא כדאי להם להעז לפספס.

אודות להקת בון ג'ובי

להקת בון ג'ובי נוסדה בשנת 1983 בניו ג'רזי. היא הוקמה על שם סולן הלהקה, ג'ון בון ג'ובי. ההצלחה אחלה כבר מהאלבום הראשון הנקרא על הלהקה בשנת 1984. בין הלהיטים באלבום בלט השיר "Runaway".

שיא התהילה הגיע עם האלבום Slippery When We שיצא בשנת 1986 עם שירי ענק שהביאו אותם לתהילה ברחבי העולם.

במשך שנות ה-80 וה-90 המשיכו ההרכב להוציא אלבומים חובקי עולם עם שירים שנכנסו לפנתיאון הלאומי של רבבות בני אדם בעולם והפך אותם ללהקה מוצלחת במיוחד ולסיבובי הופעות בינלאומיים בכל העולם.

בון ג'ובי היום

בשנות ה-2000 המשיכו להתקיים ואף הוציא אלבום נוסף בשם "Crush". במהלך השנים, הלקה עברה שינויים בהרכב והבולט בעיקר הוא חבר ההרכב ריצ'י סמבורה, הגיטריסט שעזב את הלהקה עקב התמכרות לאלכוהול.

היום, בון ג'ובי ממשיכים להופיע ברחבי העולם ברכב הכולל את: ג'ון בון ג'ובי, דיוויד בריאן, יו מקדונלד, ג'ון שאנקס ופיל אקס.

ולא רק בון ג'ובי - עוד עשרות הופעות חיות מחכות לכם כאן באתר. מוזמנים להיכנס ולבדוק הופעות מועדפות.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!