הדג נחש - לוח הופעות 2024, כרטיסים והנחות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-16/03/2024, 20:58

להקת הדג החש חוגגים 2 עשורים לקיומה וממשיכה בהופעות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. מתי ההופעות מתקיימים? כמה עולים כרטיסים? כל הפרטים בעמוד זה.

הדג נחש כרטיסים ולוח הופעות 2024

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, האנגר 11
כרטיסים

הופעות דג נחש מתקיימות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום באולמות מופעים ובהיכלי תרבות בערים נרחבות. ההופעות ידועות בקהל צעיר ותוסס שחברי הלהקה מקפיצה אותו אותו לשמיים. אחרי 22 שנות פעילות, הדג נחש עדיין שובבים וחובבי בילויים ויודעים לתת הופעה כמו שרק שהם יודעים.

ההופעות הקרובות של הדג נחש יתקיימו ברחבי הארץ.

הדג נחש הופיעו בערב יום העצמאות 2019 הופיעו בערים: תל אביב, פרדס חנה, כפר יונה.

מבצעים והנחות: אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

בקצרה על ההופעה של הדג נחש

להקת הדגש נחש ממשיכה בסיבוב הופעות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום עם הוצאת האלבום החדש "וולקאם טו איזראל". זהו האלבום העשירי של הלהקה, שממשיכה להיות להקת היפ-הופ ישראלית בועטת עם אמירות ישירות שהופכות אותה לבין הלהקות הישראליות המצליחות במדינה.

הדג נחש בהופעה חיה, צפו בקטע מתוך ההופעה עם השיר "מה נעשה":

חברי להקת הדג נחש

חברי הלהקה כוללים את שאנן סטריט שהוא מוביל וסולן ההרכב יחד עם גיא מר, שלומי אלון, יאיא כהן אהרונוב, דודוש קלמס ומשה אסרף. יחד, הדג נחש עושים "היפ הופ ציוני" (לפי מילות השיר שכתבו בעבר), הם כותבים ומלחינים שירים שהופכים במהרה לאימנוני מחאה על פוליטיקה, סמים קלים והמצב בארץ. 

בשנה האחרונה הדג נחש הוציאו את האלבום העשירי במספר "וולקאם טו יזראל" שזוכה להצלחה גדולה עם השירים "סע", "עוד יהיה טוב בארץ ישראל" ו"מצביעים ברגליים". בהופעה, הם ישירו את השירים החדשים מאלבום יחד עם השירים המוכרים והאוהבים ביותר "זנן להתעורר", "שיר נחמה", "מה נעשה" ועוד רבים וטובים אחרים.

הדג נחדש מאז ועד היום

הדג נחש הוקמה בירושלים בשנת 1996 ומאז הפכה ללהקה הגדולה ביותר שיש לישראל להציע. המוזיקה שלה משלבת היפ הופ טרי, רוק, רגאיי וצלילים פאנק, ומשמש כור היתוך של חריצים הדוקים עם טעם המזרח התיכון. הצליל הייחודי שלהם משך רבים, כמו גם תקשורת ועיתונים שהביאו ללהקה הזכורים תקשורתיים. הם צברו תאוצה שנה אחר שנה, והיום נחשבים לאמני ההיפ הופ הטובים ביותר בישראל.

החל משלב מוקדם בקריירה, הצליחו הדג נחש ללכת על הקו הדק שבין הפופולריות לבין הסדר היום החברתי. הם ידועים באג'נדה שלהם, והם הפכו למבקרים ולמוסר החברתי של החברה הישראלית. השירים שלהם מקדמים שוויון וזכויות אזרח, ויוצרים פסקול למאבק המקומי נגד גזענות ושחיתות.

נקודת מבט ייחודית זו הפכה אותם למרכז תשומת הלב, הן ברמה המקומית והן ברמה המקומית. במהלך השנים התנדבו חברי "הדג נחש" לגורמים חברתיים שונים ברחבי הארץ. הם ידועים במיוחד בפעילותם ב"פסטיבל שקל אחד ", שהוא ארגון לא-ממשלתי שמטרתו לגשר על פערים תרבותיים, שנוצרה על ידי חבר הלהקה, שאנן שטריט, לפני תשע שנים.

האג'נדה של הדג נחש

15 שנים לאחר שחרורו של אלבום הבכורה שלהם, הוויבים שלהם עדיין משגשגים בתחנות הרדיו בישראל. הם זכו להכרה שוב ושוב, וזכו לתגמול על עבודתם שש פעמים, עם פרסים הכוללים: הלהקה הטובה ביותר של השנה, אלבום השנה, הווידאו הטוב ביותר של השנה ואת מיטב המילים של השנה.

כמעט כל אלבום שהם הוציאו השיג אלבום זהב או פלטינה. הטלוויזיה הישראלית שידרה סרטים דוקומנטריים על הלהקה, המוסיקה שלה ופעילותה מספר פעמים.

ההצלחה והאג'נדה של הדג נחש הביאו את הלהקה לשלב של שיתוף פעולה עם מעשים אמריקאיים כמו "Black Eyed Peas" ו"קיפרס היל", ופעולות אירופיות כמו "Saian Supa Crew".

הדג נחש סיבוב הופעות

הם עשו סיבוב הופעות באירופה ובארצות הברית כמה פעמים. בשנת 2008 תרמו הדג נחש את המוסיקה לסרטו של אדם סנדלר "אל תתעסקו עם הזוהן", שחשף את קולם הייחודי והיצירתי לקהל רחב ברחבי העולם.

בשנת 2013 הלהקה הוציאה את אלבום האולפן השישי שלהם, "זמן להתעורר". באלבום התמזגו אלמנטים שונים כגון מוסיקה אלקטרונית עכשווית, אתנית ערבית ומזרח התיכון.

לאחר שחרורו של האלבום הופיעה גם סיבוב הופעות מוצלח מאוד ברחבי הארץ, שראה את הלהקה מנגנת במקומות ארוזים ברחבי הארץ והובילה אותם לסיורים שונים באירופה, אמריקה ואסיה.

"וולקאם טו איזראל" הוא השיר האחרון מתוך האלבום החדש שהלהקה הוציאה, האזינו:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!