הכלה מאיסטנבול בישראל - כרטיסים, הנחות, לוח הופעות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-22/08/2019, 07:27

תקציר הופעה של הכלה מאיסטבול בישראל

טורקיה בישראל: בשורה אדירה למכורי הסדרה הטורקית שסחפה מאות אלפי ישראלים - פארוק וסורייה מגיעים להופעות בישראל שיתקיימו ב-6 וב-7 באפריל 2019 בהיכל מנורה תל אביב. במסגרת הגעתם, ויתקיים מפגש מעריצים עם פארוק וסורייה. מה יקרה בהופעה? איך תקבלו כרטיסים בהנחה? והאם יתקיים מפגש מעריצים? כל הפרטים שאתם חייבים (וחייבות) לדעת.

הכלה מאיסטנבול כרטיסים, מחירים, הנחה

מחירי הכרטיסים החל מ-299 שקלים לכרטיס ביציע, 499 שקלים לכרטיס באולם ו-999 שקלים לכרטיס במתחם ה-VIP הקרוב ביותר לבמה. המכירה מתבצעת באמצעות "קופת ת"א".

הכלה מאיסטנבול הנחות ומבצעים - לקוחות הוט מקבלים הנחה של 50 ש"ח על כל הכרטיסים (לדוגמא כרטיס ביציע ב-249 ש"ח). גם מועדון "מזרחי טפחות" מעניק 50 ש"ח הנחה על כרטיסים, במועדון "שלך" כרטיס ביציע ב-199 ש"ח (הנחה של 100 ש"ח), באולם ב-459 ש"ח.

עדכונים נוספים בעמוד הפייסבוק של Ticketsi. עשו לייק לעמוד הפייסבוק ותקבלו עדכונים חמים!

מה יקרה בהופעה?

השחקנים הראשיים פארוק (אוזג'אן דניז) וסורייה (אסלי אנבר ישתתפו במופע, כאשר החלק המרכזי יהיה שיריו של אוזג'אן דניז,שנחשב לזמר מפורסם בטורקיה ולצד 20 נגנים וסורייה אחת על הבמה, ישיר ממיטב להיטיו הטורקיים.

מכירת הכרטיסים להופעה של הכלה מאיסטנבול שתתקיים ב-6 באפריל 2019 בהיכל מנורה תל אביב הסתיימה. 11,000 כרטיסים אזלו, אך מופע נוסף נפתח והוא יתקיים ב-7 באפריל.

עוד עדכונים על המופע בעמוד הפייסבוק של Ticketsi. עשו לייק ותקבלו עדכונים!

הכלה מאיסטנבול מפגש מעריצים עם פארוק וסורייה

מפגש מעריצים של הכלה מאיסטנבול עם פארוק וסורייה יתקיים ביום שישי, עם הגעתם לארץ. המפגש יתקיים כחלק מנותנת החסות הראשית HOT, שתפגיש בין צופות הסדרה לבין הכוכבים. כמובן שמעבר לכך, מי ש"מקורב לצלחת", יוכל להיפגש עם פארוק וסורייה ואפילו להיצטלם איתם אם אתם מספיק ברי מזל. עוד עדכונים בעמוד הפייסבוק של Ticketsi. עשו לייק ותישארו מעודכנים!

מוראט בוראן מהכלה מאיסטנבול בישראל

עוד לפני ההופעות הגדולות שיתקיימו באפריל 2019, השחקן בירקאי הארדל שמגלם את מוראט בוראן בכלה מאיסטנבול הגיע לישראל בשבוע השני של פברואר כחלק מהשתתפותו בקמפיין חדש לחברת האופנה "קסטרו" לצד רותם סלע.

עוד נודע, שהוא ייכנס לבית האח הגדול, שם יפגוש את נטלי דדון שמזה זמן רב הוא עוקב אחרי עמוד האינסטגרם שלה ועושה לה לייקים.

בירקאי הארדל יקיים מפגש מעריצים בקניון TLV תל אביב, ביום שישי ה-15.2.2019 בשעה 13:00. הכניסה בחינם אך צריך להירשם מראש באתר קסטרו.

עלילת הכלה מאיסטנבול

העלילה של הכלה מאינסטבול מביאה את סיפורה של סורייה, אישה צעירה המתעסקת בעולם המוזיקה וחיה בפשטות באיסנטבול. חייה עוברים מהפך כאשר היא פוגשת את פארוק ברואן, איש עסקים עשיר.

השניים מתאהבים אחד בשנייה ומחליטים להתחתן, אבל אז צצות הבעיות כאשר אימו של פארוק לא מסכימה לנישואין בין סורייה לפארוק ועושה הכל כדי להפריד בניהם.

ההצלחה של הכלה מאיסטנבול

הסדרה הכלה מאיסטנבול שמשודרת בערוץ ויוה הפכה להצלחה מסחררת בעולם ובין היתר בישראל. הטלנובלה סחפה עימה מליונים צופים שהתמכרו לעלילה הרומנטית. חברת HOT מדווחת על יותר ממיליון הורדות מדי חודש ב-VOD.

ההצלחה עברה את גבולות המסך ואף מתקיימים טיולים מאורגנים לטורקיה סביב עלילת הסדרה וביקור בבית המפורסם שבו התקיימו הצילומים.

הכלה מאיסטנבול שחקנים

פארוק בוראן - אוזג'אן דניז, סורייה בוראן - אסלי אנוור, אסמה - איפק בילגין, פיקרט בוראן - סאליה באדמג'י, אדם בוראן - פיראט טאניס, מוראט בוראן - ברקאי הרדאל, איפק בוראן - דילארה אקסייק, אוסמן בוראן - גיוון מוראט אקפינאר, סנם - נסליהאן ילדאן, קימט - נרגיס צ'וראקצ'י ועוד.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!