מנזר בית ג'מאל - לוח קונצרטים, כרטיסים, הנחות, אירועים קרובים

אולם מנזר בית ג'מאל הוא מקום מיוחד בו מתקיימות קונצרטים והופעות של אמנים מיוחדים, במקום היסטורי שעוד לא נראה כמוהו בישראל. לוח ההופעות של מנז'ר בית ג'מל כולל קונצרטים מיוחדים וחגיגיים. באתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים במחירים מיוחדים למופעים שיתקיימו באולם.

טלמן מבקר בפריז

נשמיע יצירות מאת גיאורג פיליפ טלמן, פרנסואה קופרן "הגדול", מישל בלאווה ועוד.

השירים האוהבים על אמותינו

השירים האוהבים על אמותינו השירים הכי מוכרים ואהובים על ידי האמהות של כולנו, מכל העולם, בשבע שפות שונות. ואלס הפרידה, טום-בללייקה, Historia de un Amor, Et si tu n'existais pas, My way, Ve’ula..

מוזיקה לשלישיית מיתרים

נגנים מובילים מהתזמורת האופרה הישראלית - התזמורת הסימפונית ראשון לציון. בתכנית יצירות מאת בטהובן, ויינברג ומרטי

מוזיקה חובקת עולם

מאסטר קוורטט הוא הרכב של נגנים וירטואוזים שמקפיצים ומלהיבים את הקהל. בתכנית הקונצרט מנגינות מסרטים ומוזיקה של עמי העולם

מופע של זמרים גדולים

מופע של זמרים גדולים התכנית כוללת פנינים של מוזיקה ווקאלית מתקופות שונות. אריות ודואטים מהאופרות של הנדל, מוצרט, צЧייקובסקי, ביזה, רחמנינוב., רומנסות ושירים נפוליטניים.

ראו גם: לוח קונצרטים הרשימה המלאה - כרטיסים להופעות מוזיקה קלאסית בישראל

הפילהרמוניה הישראלית בבית ג'מאל - אליקום זלצמן

הזמנת כרטיסים להפילהרמוניה הישראלית בבית ג'מאל. אליקום זלצמן, סולן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ותזמורות אחרות בארץ ובעולם, כולל הסולנים האירופיים לוקסמבורג. הוא גם מבצע בהרכבים קאמריים אחרים והקלטות.

קונצרט חמישיית מייתרים

הזמנת כרטיסים לחמישיית מייתרים – מהווה לאחד מסוגי האנסמבל הקאמרי המסורתי. למרות היותו מוכר פחות מאנסמבל רביעיית כלי מיתר, (בניגוד אליו אל זוג כינורות, אלט וצ'לו מתווסף קונטרבס), נכתבה להרכב מסוג זה כמות לא מעטה של מוסיקה ויצירות מובחרות לאורך ההיסטוריה ברחבי העולם.

יצירות לקווינטת של בוקריני, רוסיני ודבוז'ק יבוצעו על ידי אנסמבל מוזיקאים, דומיטרו פוצ'יטארי וגילעד ריבקין בכינור, האלטיסט יבגני אורן, צ'לן יעקב קאשין והקונטרובסיסט דויד סגל.

המקהלה מוזיקה אטרנה - קונצרט חגיגי

הזמנת כרטיסים למופע של המקהלה הקאמרית הירושלמית עם מוזיקה אטרנה הופיעה לראשונה בתאריך ה-11 למאי בשנת 1996. מאז ועד היום, לאורך 22 שנות הפעילות שלה, הועלו יותר מ – 600 קנצרטים שונים בישראל ובארצות אירופה.

בקונצרט הזה, המוקדש ליום הולדתה של המקהלה המיוחדת, תחת ניהולו של מקימה ומנצחה לאורך כל שנות קיומה איליה פלוטקין, יבוצעו יצירות מובחרות מתוך הרפרטואר, ביניהן מוזיקה ליטורגית יהודית ונוצרית, וכמו כן שירים רוסיים עממיים.

מקהלת נשים - שירה

הזמנת כרטיסים למקהלת נשים "שירה". זוהי יצירה פלאה ונדירה בביצועה של הרקוויים של המלחין הצרפתי, הרומנטיקאי גבריאל פורה. היצירה מתבצעת בעיבוד לסלונית המהלקה ולפסנתר ולצ'לו. בנוסך, בקונצרט יושמעו שירים יהודיים בעיבודו של מנצח המקהלה הראשי דויד מורס, אשר גם יוליכו. סולניות ההופעה, אילנה עבאדי, רותם בן זאב ומאיה זר. בפסנתר, ברכה אינב, ובצ'לו יוליה פישר

קונצרט לגיטרה קלאסית

יוהאן סבסטיאן באך הוא ללא ספק אחד הגדולים בתולודת המוזיקה של המלחינים. בתאריך ה-31 למרץ, ציונה שנת 333 מיום הולדתו, כאשר היא מהווה סיבה מצוינת לביצוע יצירותיו המופלאות. באך אומנם לא הלחין יצירות לגיטה, אבל מצויות מספר טיוטות אשר נכתבו במקורן לכלי פריטה שונה - הלאוטרה. בקונצרט זה, יבוצעו שתי סויטות ללאוטה בעיבוד לגיטרה.

יחד עם זאת, יושמעו יצירותיו של האמפרסיוניסט המפורסם קלוד דביוסי, וכן של שלושה מלחינים ספרדיים מנואל דה-פאלי, יצחק אלבניס ופרנציסקו טרגי. הסולן בגיטרה, מוסיקאי ברמה עולמית – דניאל שץ. יליד ירושלים, ובוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול ברושלים, הוא סיים את לימודיו בגרמניה, וכעת מסייר עם הופעותיו ברחבי העולם, וכמו כן מלמד בישראל ובארצות אירופה.

מנזר בית ג'מל - כרטיסים ולוח הופעות

לוח ההופעות של אולם מנזר בית ג'מל. מכירת הכרטיסים מתקיימת, ותוכלו לשריין לעצכם כרטיסים כבר מעכשיו. מחירי הכרטיסים לקונצרטים נעים בין כמה עשרות שקלים, כאשר גולשי האתר נהנים ממחירים מיוחדים ומוזלים.

מבצעים והנחות: אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

מפת הגעה לאוךם מנזר בית ג'מל