אייל גולן ביום העצמאות 2021 - רשימת הופעות לפי ערים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/04/2021, 05:00

ההופעות של אייל גולן בערב יום העצמאות 2021 בחגיגות 73 למדינת ישראל יתקיימו בערים ברחבי הארץ, כאשר יופיע בארבע הופעות שונות. אייל יעלה על הבמות עם הלהיטים של הזמר הוותיק בזמר המזרחי-ישראלי.

באיזה ערים אייל גולן יופיע בערב יום העצמאות? באיזה שעה יופיע ואיפה? כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם יוצאים לחגוג את יום העצמאות ברחבי המדינה.

המידע מעודכן לשנת 2019, בקרוב נעדכן לשנת 2021.

אייל גולן יום העצמאות בעפולה

אייל גולן יגיע בערב יום העצמאות 2019 בעפולה ויעלה לבמה המרכזית שתתקיים בעיר. חגיגות ערב יום העצמאות 71 לישראל באשדוד יחלו החל מהשעה 20:00 עם צאת יום הזיכרון ויימשכו אל תוך הלילה. למחרת, ביום העצמאות יתקיימו הופעות נוספות על במות ברחבי העיר לצד נפנופי המנגל המסורתיים. הכניסה חופשית.

אייל גולן יום העצמאות בקריית אתא

הופעה נוספת של אייל גולן תתקיים בערב יום העצמאות 2019 בקריית אתא, שם יעלה לבמה שתוקם במרכז העיר. חגיגות 71 של ערב יום העצמאות בקריית אתא יחלו מהשעה 20:00 ויימשכו אל תוך הלילה. למחרת, ביום העצמאות יתקיימו הופעות נוספות על במות ברחבי העיר לצד המנגלים. הכניסה ללא תשלום.

אייל גולן יום העצמאות בטירת כרמל

בהמשך סיבוב ההופעות של אייל גולן בחגיגות 71, הוא ימשיך להופיע ויגיע לבמת ערב יום העצמאות 2019 בטירת הכרמל, שם יעלה לבמה במהלך החגיגות. ערב יום העצמאות בטרית הכרמל יתחיל החל מהשעה 20:00 ויימשך עד אחרי חצות. למחרת היום, ביום העצמאות יתקיימו הופעות נוספות על במות ברחבי העיר לצד חגיגות החג. הכניסה בחינם.

אייל גולן שעות עלייה לבמה

לסיכום,ההופעות יתקיימו בערים: עפולה, טירת הכרמל וקריית אתא. סדר ההופעות של אייל ישתנה מעיר לעיר, אבל יחל עם פתיחת חגיגות עצמאות 71 למדינת ישראל. אנו מביאים לכם את הפירוט המלא של ההופעות לפי ערים, שעות ומיקום הבמה בעיר שעליה יופיע.

שעות עלייתו לבמה של גולן בכל עיר יכול להשתנות, עקב לו"ז צפוף וערב אחד שעל פי פרסומים בתקשורת, יקבל על כל הופעה סכום של 200 אלף ש"ח, שממקם אותו בין הזמרים המרווחים ביותר בערב הזה, ושמראה לנו שמסתבר שיש תמורה לארנונה שאנו משלמים.

אנו נמשיך לעדכן אתכם גם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!