סינטרה וחברים בישראל 2018 - הזמנת כרטיסים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-03/02/2020, 14:42

לראשונה בישראל מופע מחווה ענק לרגל 100 שנים להולדתו של הזמר בעל הקול האגדי והמנצח פרנק סינטרה שיכלול את כל להיטיו הקלאסיים בכיכובו של סטפאן טריפיט שקיבל ביקורות משבחות על הביצועים המעולים לשיריו של סינטרה. איפה יתקיימו ההופעות? כמה יעלו כרטיסים? כל המידע שצריך לדעת על מופע המחווה הגדול של השנה.

סינטרה וחברים כרטיסים ולוח הופעות 2018

ההופעה סינטרה וחברים - מחזמר משירי פרנק סינטרה מופע המחווה הגדול תתקיים בחיפה ובתל אביב. ההופעה הראשונה תתקיים בחיפה בתאריך ה-22.10.2018, יום שני בשעה 20:30 במרכז הקונגרסים חיפה. ההופעה השנייה תתקיים בהיכל התרבות תל אביב בתאריך ה-23.10, יום שלישי בשעה 21:00.

מכירת הכרטיסים החלה ותוכלו להזמין כרטיסים במחירים שנעים בין 205 ש"ח לבין 431 ש"ח בהתאם לבחירת תאריך המופע ומקום הישיבה באולם. הזמנת הכרטיסים דרך האתר הבא.

מבצעים והנחות על כרטיסים: אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

מנויי ידיעות אחרונות מקבלים הנחה של 50 ש"ח לכרטיס דרך האתר הבא.

מופעי המחווה מגיעים לישראל ומעבר למופע המדובר, יתקיים מופע מחווה למייקל ג'קסון במהלך החודשים פברואר-מרץ 2019 בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

תקציר סינטרה וחברים מופע מחווה בישראל

מופע המחווה של סינטרה חברים מגיע לישראל מבימת WESTEND בלונדון ותביא לארץ הקודש את גם מארק אדאמס המשחק את דין מרטין ואת ג'ורג' דניאל לונג המבצע את סמי דייוידס.

הצוות שידוע בכינוי The Rat Pack (חבורת העכברושים), עם השירים על במה אחת בליווי תזמורת חיה עם כל הלהיטים של סינטרה, מארק אדאמס וג'ורג' לונג.

בין השירים המוכרים ואהובים שיהיו במופע: Fly me to the moon, Medley, A lotof livin' to do, my way, New-York- New-York, I've got you ועוד רבים וטובים אחרים.

סינטרה וחברים ביקורת

הביקורות משבחות: "אם הוא לא היה מארק אדאמס, הוא היה דין מרטין" כך נכתב ב-BBC. על ג'ורג' דניאל לונג נכתב -"הופעתו של ג'ורג' דניאל לונג משכנעת ומצמררת" נכתב ב-DailyMail. ג'ורג' היה אחד הראשונים שהביא פרשנות אותנטית לסמי דייויס ג'וניור.

קלאסיקה מושבחת במיטבה מגיעה לישראל, צפו במיטב השירים של סינטרה:

הקריירה המוזיקלית של פרנק סינטרה

פרנסיס אלברט "פרנק" סינטרה היה זמר אמריקאי, שחקן, מפיק בין האמנים המוסיקליים הפופולריים והמשפיעים ביותר של המאה ה-20. הוא אחד מאמני המוסיקה הנמכרים ביותר בכל הזמנים, לאחר שמכר יותר מ-150  מיליון עותקים ברחבי העולם.

סינטרה החל את הקריירה המוזיקלית שלו בהרכב עם הארי ג'יימס וטומי דורס.

סינטרה מצא את ההצלחה כאמן סולו לאחר שחתם עם קולומביה רקורדס ב-1943, והפך לאליל של "בובי סוקרס".

אלבום הבכורה של סינטרה

הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו, קולו של פרנק סינטרה ב-1946. הקריירה המקצועית של סינטרה נעצרה בתחילת שנות ה-50, והוא פנה ללאס וגאס, שם הפך לאחד מתופעת ההתמחות הידועה ביותר שלו כחלק מחבורת העכברושים. 

הקריירה שלו נולדה מחדש בשנת 1953 עם ההצלחה של מכאן ועד הנצח, עם הביצועים שלאחר מכן זכה בפרס האוסקר ובפרס גלובוס הזהב עבור שחקן המשנה הטוב ביותר. סינטרה שיחרר כמה אלבומים שזכו לשבחי הביקורת.

בעוד שסינטרה מעולם לא למד לקרוא מוזיקה, הייתה לו הבנה מרשימה והוא עבד קשה מאוד מגיל צעיר כדי לשפר את היכולות שלו בכל תחומי המוסיקה.

פרפקציוניסט, בעל שם לבוש עם השמלה שלו ונוכחותו, הוא תמיד התעקש להקליט את הלהקה שלו. עיניו הכחולות הבהירות העניקו לו את הכינוי הפופולרי "עיניים כחולות".

חייו האישיים של פרנק סינטרה

סינטרה ניהלה חיים אישיים צבעוניים, ולעתים קרובות היתה מעורבת בעניינים סוערים עם נשים, כמו עם אשתו השנייה אווה גרדנר .

מאוחר יותר הוא התחתן עם מיה פארו ב-1966 ובברברה מארקס ב-1976. לסינטרה היו כמה עימותים אלימים, בדרך כלל עם עיתונאים שחש כי חצה את הגבול, או עם מנהלי עבודה עם מי שהיו לו חילוקי דעות.

הוא זכה לכבוד במרכז קנדיב 1983, הוענקה לו מדליית החירות הנשיאותית על ידי רונלד רייגן בשנת 1985, ואת מדליית הזהב של הקונגרס בשנת 1997. סינטרה קיבל עשרה פרסי גראמי, כולל פרס הגראמי הנאמנים, פרס גראמי מקרא ואת פרס מפעל חיים.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!