חנה'לה ושמלת השבת - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות ארצי 2023

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-01/07/2023, 19:58
84569.jpg
חנהלה ושמלת השבת ההצגה! צילום: עדי ברק

הסיפור הקסום של "חנה'לה ושמלת השבת" כבש את לבבות הקוראים במשך דורות. כקלאסיקה מתמשכת החוגגת את חשיבות המשפחה, המסורת ושמחת השבת. כעת, הסיפור האהוב הזה עולה מחדש בהפקה חדשה עם חני נחמיאס ומבטיחה להציע נקודת מבט רעננה תוך גישור בין דורות שונים ותקופות זמן שונות לחוויה בלתי נשכחת.

חנה'לה ושמלת השבת לוח הצגות 2023

מחירים: 79 ש"ח לכרטיס. הזמנת כרטיסים מתבצעת בצורה מקוונת דרך משרד הכרטיסים הרשמי, באמצעות לוח ההצגות:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

לוח ההצגות מתקיים ברחבי הארץ: כפר סבא, יבנה, רעננה, תל אביב-יפו, ירושלים, גני תקווה, קרית מוצקין, נתניה, ראשון לציון, קיבוץ גבעת ברנר, אור עקיבא, כרמיאל, רמת גן.

משך זמן ההצגה: שעה
רכישת כרטיס הכרחית מגיל 2
מומלץ לגילאים 3 - 9

חנה'לה ושמלת השבת כרטיסים בהנחה ומחיירם מוזלים

רכישת כרטיסים אונליין דרך משרד כרטיסים רשמי לפי לוח ההצגות למעלה או דרך הקישור הבא. הנחות ומבצעים מתעדכות בלוח.

סיפורה הנצחי של חנה'לה ושמלת השבת

בבסיסו, סיפורה של חנה'לה סובב סביב נערה צעירה ושמלת השבת היקרה שלה, אותה היא לובשת בגאווה כסמל למסירות משפחתה לאמונתם ולמסורתם. הנרטיב שוזר בצורה יפה נושאים של אהבה, קהילה ומשמעות שמירת השבת ויוצר חיבור רגשי עם הקוראים לאורך דורות.

ככל שהסיפור מתפתח, אנו עדים לכוחם של ערכים אלה בעיצוב לא רק את חייה של חנה'לה אלא גם את הסובבים אותה. הסיפור משמש תזכורת לחשיבות של שימור המורשת התרבותית שלנו והעברת המנהגים המגדירים אותנו לדורות הבאים.

שחקנים

חני נחמיאס, נוי הלפרין, ליעם פינטו, אור משיח, אורי לביא, ירדנה ישראלוף/ עומר מורן

ההפקה המחודשת

ההפקה הקרובה מפריחה חיים חדשים בסיפור הקלאסי על ידי הצעת ספין מודרני על הסיפור המוכר. הצוות היצירתי שמאחורי העיבוד (מחזה: אורן יעקובי, בימוי: אבישי בן גל, ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ) חזה גישה חדשנית לספר מחדש את המסע של חנה'לה, תוך שילוב שירים אהובים מהמקור והכנסת אלמנטים מוזיקליים חדשים כדי לרתק את הקהל.

אחד ההיבטים המרכזיים של פרשנות מחודשת זו הוא ההתמקדות ביצירת מפגש מרתק בין דורות שונים ותקופות זמן שונות. על ידי שאיבת השראה מתקופות וסגנונות אמנותיים שונים, ההפקה שואפת להדהד לקהל מגוון, ולאפשר להם להתחבר לסיפור ברמה עמוקה יותר.

הקסם והנוסטלגיה של הסיפור הקלאסי

למרות שורשיו בעידן שחלף, סיפורה של חנה'לה ושמלת השבת נותר רלוונטי לעולם של ימינו. הנושאים האוניברסליים של משפחה, מסורת וחגיגת שבת ממשיכים להכות אקורד עם הקהל המודרני, ומדגישים את אופיו הנצחי של הנרטיב.

ההפקה המחודשת של "חנה'לה ושמלת השבת" מציעה הזדמנות ייחודית לחוות את הקסם והנוסטלגיה של הסיפור הקלאסי הזה באור חדש לגמרי. כשהקהל יוצא למסע מחמם הלב הזה, הוא יזכיר את החשיבות של שימור וחגיגה של המורשת התרבותית שלנו.

עם הגישה החדשנית והנושאים הנצחיים שלו, עיבוד חדש זה מזמין אתכם לחלוק את סיפורה של חנה'לה ואת שמלת השבת היקרה שלה עם המשפחה והחברים שלכם, ולהבטיח שרוח הסיפור תמשיך להתקיים לדורות הבאים.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!