פסטיבל אבו גוש 2020 - לוח הופעות והזמנת כרטיסים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-23/05/2023, 23:56

פסטיבל אבו גוש סוכות 2019 יתקיים בחודש אוקטובר הקרוב. במהלך הפסטיבל יתקיימו 13 קונצרטים שונים. בעמוד הבא תוכלו להזמין כרטיסים ולקרוא על הפסטיבל כולל לוח הופעות מפורט של כל הקונצרטים החגיגיים.

תקציר פסטיבל אבו גוש סוכות 2019

פסטיבל אבו-גוש הוא הפסטיבל המוביל והחשוב בסצינת המוסיקה הישראלית. הפסטיבל קיים במתכונתו הנוכחית מאז שנת 1992, והוא מתקיים פעמיים בשנה - בסוכות ובשבעות - הנמשך בין שלושה לחמישה ימים בכל פעם.

הקונצרטרים של פסטיבל אבו גוש

הקונצרטים של הפסטיבל נערכים בשתי כנסיות: הכנסייה הצלבנית שנבנתה במאה ה-12, ממוקמת בלב הכפר; ואת כנסיית קריית יערים הממוקמת בראש הגבעה, ומשקיפה על אבו גוש.

פעמיים בשנה הופך הכפר אבו גוש לגן עדן לאוהבי מוסיקה ווקאלית, המגיעים לאלפים מכל רחבי הארץ, הופכים את אבו גוש ואת הכנסיות שלו למקום קולוני ססגוני של חגיגות.

חנה צור היא מנהלת המוזיקה של פסטיבל אבו גוש מאז 1995, ושימשה כמנצחת ומנהלת מוסיקלית של המקהלה הקאמרית ברמת גן במשך 19 שנים.

פסטיבל אבו גוש כרטיסים, לוח הופעות סוכות 2019

רכישת כרטיסים לפסטיבל אבו גוש סוכות 2019 מתאפשרת בצורה קלה ומאובטחת אונליין לפי לוח ההופעות.

מבצעים והנחות: אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים על כרטיסים במחירים משתלמים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

צפו בסרט המלא על פסטיבל אבו גוש:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!