חדרה יום העצמאות 2021 - לוח הופעות, במות, אומנים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-17/04/2023, 23:24

לוח הופעות יום העצמאות המעודכן - הרשימה המלאה לכל הערים! למעבר לחצו כאן

אירועי יום העצמאות 2021 בחדרה יתקיימו ביום רביעי, ה-14.4.2021 בצאת יום הזיכרון החל מהשעה 20:30 ויסתיימו ביום חמישי בשעות הערב ויכללו הופעות של זמרים ואמנים, הופעות לילדים ולמשפחות ומופעי זיקוקי דינור מרהיבים. דוכנים של אוכל ושתייה, צעצועים לחג וספריי שלג יפוזרו לצד רחבי הבימות.

למחרת היום, חג המנגלים הלאומי יתחיל ועם ישראל יצא לשטוף את הפארקים והיערות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, כחלק מאירועי עצמאות 73, יתקיימו פעילויות שונות: מוזיאונים, גנים ואטרקציות שונות יהיו פתוחים - והכל בחינם. בהמשך היום, מטס יום העצמאות ומשט חיל הים יצאו לדרך, כחלק ממסורת של שנים.

ערב יום העצמאות 2021 בחדרה

מופעי ערב יום העצמאות 73 בחדרה יפתחו את חגיגות העצמאות לישראל החל משעות הערב ויתחילו במופעים לקהל הרחב. במהלך הערב יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור לכל המשפחה מסיבות לנוער ומופעי זיקוקי דינור מהפנטים כנהוג בחג. להלן לוח ההופעות:

גולת הכותרת של החגיגות תהיה בהיכל אנרבוקס במוצאי החג, ביום חמישי, 15/4/21, החל מהשעה 20:00, כאשר להקת טיפקס (אותה בחרו התושבים במשאל מיוחד שנערך) תפתח מרתון מיוחד של שלוש הופעות לתוך הלילה, במה שייקרא "לילה כחול לבן בחדרה".

אחרי הופעתה של להקת טיפקס. בשעה 22:30 תעלה לבמה נסרין קאדרי ובשעה 1:00 בלילה יעלה עדן חסון בהופעה מיוחדת לנוער וצעירים.

כרטיס לכל אחת מההופעות יעלה 110 שקלים, אבל תושבי חדרה יוכלו לרכוש אותו במחיר מסובסד של 50 שקלים בלבד! פתיחת מכירת הכרטיסים תהיה ביום ראשון הקרוב, 11/4/21, בשעה 9:00. הרכישה דרך קופות תל אביב 2207*.

לכל אחד מהמופעים אפשר יהיה להכניס 1,000 צופים בלבד, ובעיריית חדרה נערכים על מנת שזרימת הקהל תהיה קלה ומהירה. כמובן שהכניסה לכל המופעים לגילאי 16 ומעלה בהצגת תו ירוק בלבד.

בערב יום העצמאות (רביעי, 14/4/21) ייערכו בשמי העיר מופעי זיקוקים מרהיבים בארבעה מוקדים שונים, החל מהשעה 21:00 ועד 21:30. כל השעות והפרטים של הזיקוקים מופיעים באתר עיריית חדרה ובפרסומים השונים.

בשכונת גבעת אולגה יחגגו בערב עצמאות עם רכב שמחה מיוחד החל מהשעה 20:00, שיסתובב בשכונה ובשכונת עין הים הסמוכה ויעשה שמח יחד עם התושבים.

ביום העצמאות עצמו (חמישי, 15/4) מזמינה העירייה את התושבים לפיקניק קהילתי בשכונות, בהובלת פנאי העיר חדרה. החל מהשעה 17:00 ועד 19:00 התושבים מוזמנים לגנים הציבוריים בשכונות השונות, שם ידאגו להם לאווירה טובה, דגלים ובעיקר מוזיקה ישראלית משובחת. כל הפרטים בנוגע לגנים השונים יופיעו באתר עיריית חדרה ובאתר פנאי העיר חדרה.

לוח הופעות יום העצמאות 2021 המלא עכשיו באתר. אנו ממשיכים לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

אירועי יום העצמאות 2021 בחדרה

ביום עצמאות 2021 בחדרה בחגיגות עצמאות 73 במהלך היום למחרת, ימשיכו להופיע על במות ברחבי העיר מופעים והופעות נוספים. לצד המנגלים של משפחות רבות שיצאו לבלות במהלך היום בגנים ובפארקים, תוכלו ליהנות מהופעות של זמרים, הצגות לילדים וממופעים של נציגי העיר.

במות עצמאות 2021 בחדרה

במות בחדרה עצמאות 2021, בחגיגות עצמאות בחדרה 73 לישראל ההופעות והמופעים יתקיימו במספר מקומות בעיר. מעודכן לשנים קודמות: ההופעות יתקיימו במספר מוקדים בעיר: במה מרכזית ברחוב הנשיא פנית הגיבורים, במה בשכונת גבעת אולגה, במה ברחוב יצחק עפגין, במה ברחוב צה"ל בעיר ובמה במגרש הספורט בתיכון מקיף למדעים בעיר. על הבמה יעלו הופעות של זמרים והצגות לילדים.

אנו נמשיך לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

ערים באזור עם חגיגות נוספות: חדרהפרדס חנה כרכורקיסריה

הבהרה: המידע באתר נאסף מפרסומים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם העיריות.

אודות העיר חדרה

חדרה, הוקמה בשנת 1891 כמושבה חקלאית על ידי חברי הקבוצה הציונית, חובבי ציון. ב-1948 הייתה מרכז אזורי עם אוכלוסייה של 11,800 תושבים. ב -1952 הוכרזה חדרה כעל שטח של 53 אלף דונם.

אוכלוסיית העיר כוללת שיעור גבוה של עולים שהגיעו מאז 1990, בעיקר מאתיופיה ומברית המועצות לשעבר. בשנת 2016 הייתה אוכלוסייתה של 91,707 תושבים.

לחדרה יש ארבעה מועדוני כדורגל עכשוויים: הפועל חדרה, גבעת אולגה, בית"ר חדרה (משחק בליגה ג' שומרון) ומועדון הכדורגל לנשים מכבי חדרה. בעבר הייתה העיר גם ביתם של מכבי חדרה, הפועל נחליאל לבין הפועל בית אליעזר. העיר מיוצגת גם בליגת הכדורגל הישראלי. הקבוצה שלה, הפועל חדרה, זכתה באליפות (בשמה הקודם, נסיכי חדרה) בשנת 2008.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!