צפת יום העצמאות 2021 - לוח הופעות, במות, אומנים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-17/04/2023, 23:19

לוח הופעות יום העצמאות המעודכן - הרשימה המלאה לכל הערים! למעבר לחצו כאן

אירועי יום העצמאות 2021 בצפת יתקיימו ביום רביעי, ה-14.4.2021 בצאת יום הזיכרון החל מהשעה 20:00 ויסתיימו ביום חמישי, ה-15.4.2021 בשעות הערב ויכללו הופעות של זמרים ואמנים שונים, הופעות לילדים ולמשפחות ומופעי זיקוקי דינור מרהיבים. דוכנים של אוכל ושתייה, צעצועים לחג וספריי שלג יפוזרו לצד רוחבי הבימות.

למחרת היום, חג המנגלים הלאומי יתחיל ועם ישראל יצא לשטוף את הפארקים והיערות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, כחלק מאירועי עצמאות 73 יתקיימו פעילויות שונות ברחבי הארץ, מוזיאונים, גנים ואטרקציות יהיו ברחבי הארץ - והכל בחינם. בהמשך היום, מטס חייל האוויר ומשט חיל הים יצאו לדרך, כחלק ממסורת של שנים.

ערב יום העצמאות בצפת

המידע מעודכן לשנת 2019, בקרוב נעדכן לשנת 2021.

מופעי ערב יום העצמאות 71 בצפת ביום העצמאות 2019 יתקיימו החל משעות הערב עם צאת יום הזיכרון, ויתחילו במופעים והופעות רבות לקהל הרחב. במהלך הערב יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור לכל המשפחה, מסיבות לנוער ומופעי זיקוקי דינור מהפנטים כנהוג בחג.

בבמה המרכזית יופיעו ריטה, בן צור, ילדי צפת. את האירוע ינחה שלום אסייג. הכניסה חופשית.

לוח ההופעות של יום העצמאות 2019 המלא עכשיו באתר. אנו נמשיך לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

אירועי יום העצמאות בצפת

הופעות יום עצמאות 2019 בצפת בחגיגות עצמאות 71 ימשיכו להופיע על במות ברחבי העיר מופעים והופעות של זמרים ואמנים נוספים. לצד המנגלים של משפחות רבות שיצאו לבלות במהלך היום בגנים ובפארקים, תוכלו ליהנות מהופעות של זמרים, הצגות לילדים וממופעים של נציגי העיר.

במות יום העצמאות בצפת

במות יום העצמאות 2018 בצפת בחגיגות עצמאות 70 לישראל יוקמו במספר מוקדים בעיר. הבמה המרכזית תתקיים ברחבת בית הסראייה. על הבמה יעלו הופעות של זמרים ואומנים לכל מהשפחה.

אנו נמשיך לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

הבהרה: המידע באתר נאסף מפרסומים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם העיריות.

אודות העיר צפת

צפת, היא העיר הגבוהה ביותר בגליל ובישראל. בשל הגובה, צפת חווה קיץ חם וחורף קר, לעתים קרובות גם שלג. צפת מזוהה עם ספה, עיר מבוצרת בגליל העליון המוזכרת בכתביו של ההיסטוריון הרומי-יהודי יוסף בן מתתיהו. הוא מוזכר בתלמוד הירושלמי כאחד מחמישה מקומות מוגבהים שבהם הדליקו את המדורה כדי להודיע על הירח ואירועים חדשים בימי הבית המקדש השני.

בשל האקלים והנופים המרהיבים, צפת היא אתר נופש פופולרית של ישראלים ומבקרים זרים. בשנת 2016 היו לה 33,636 תושבים.

ערים קרובים: טבריהקריית שמונהקצרין

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!