בית שמש יום העצמאות 2021 - לוח הופעות, במות, אומנים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-17/04/2023, 23:23

לוח הופעות יום העצמאות המעודכן - הרשימה המלאה לכל הערים! למעבר לחצו כאן

אירועי יום העצמאות 2021 בבית שמש יתקיימו ביום רביעי, ה-814.4.2021 בצאת יום הזיכרון החל מהשעה 20:00 ויסתיימו ביום חמישי בשעות הערב ויכללו הופעות של זמרים ואמנים שונים, הופעות לילדים ולמשפחות ומופעי זיקוקי דינור מרהיבים. דוכנים של אוכל ושתייה, צעצועים לחג וספריי שלג יפוזרו ליד הבמות.

למחרת היום, חג המנגלים הלאומי יתחיל ועם ישראל יצא לשטוף את הפארקים והיערות ברחבי הארץ. פתיחת מנגל בשרים מתבקש בחג העצמאות, שהפך למנהג ישראלי. יחד עם זאת, כחלק מאירועי עצמאות 73, יתקיימו פעילויות שונות ברחבי הארץ, מוזיאונים, גנים ואטרקציות שונות יהיו פתוחים בחינם. בהמשך היום, מטס חייל האוויר ומשט חיל הים יצאו לדרך, כחלק ממסורת של שנים.

ערב יום העצמאות 2021 בבית שמש

מופעי ערב יום העצמאות 73 בבית שמש  יפתחו את חגיגות העצמאות לישראל החל משעות הערב ויתחילו בהופעות רבות לקהל הרחב. במהלך הערב, יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור לכל המשפחה מסיבות לנוער ומופעי זיקוקי דינור מהפנטים כנהוג בחג. לוח ההופעות היחדי שיתקיים בעיר:

בעיר תוצב במה ניידת ברמת בית שמש א', החל מ-20:15 ובמה נוספת בשכונת המשקפיים מהשעה תשע. ברבע לשמונה תתקים תפילת ערבית חגיגית בפארק דולב. בנוסף, משאיות שמחה יסיירו בעיר.

לוח הופעות של יום העצמאות 2021 במלואו עכשיו באתר. אנו ממשיכים לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

אירועי יום העצמאות 2021 בבית שמש

מופעי יום עצמאות 2021 בבית שמש בחגיגות עצמאות 73, במהלך היום ימשיכו להופיע על במות ברחבי העיר מופעים והופעות של זמרים ואמנים נוספים. לצד המנגלים של משפחות רבות שיצאו לבלות במהלך היום בגנים ובפארקים, תוכלו ליהנות מהופעות של זמרים, הצגות לילדים וממופעים של נציגי העיר.

במות עצמאות 2021 בבית שמש

הבמות בבית שמש עצמאות 2021 בחגיגות עצמאות 73 לישראל של ההופעות והמופעים יתקיימו במספר מקומות בעיר. הבמה המרכזית תהיה באמפי בית שמש ובמה נוספת תהיה ברמת בית שמש - מגרש הספורט רחוב נחל שורק.

אנו נמשיך לעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

ערים באזור בחגיגות נוספות: ירושליםמעלה אדומיםמודיעין

הבהרה: המידע באתר נאסף מפרסומים שונים ברשת ואינו מהווה מידע רשמי מטעם העיריות.

אודות בית שמש

בית שמש (Beit Shemesh) עם אוכלוסייה של 109,762 תושבים בשנת 2016. ההיסטוריה של בית שמש חוזרת לזמנים קדם-מקראיים. העיר המודרנית בית שמש נוסדה בשנת 1950.

בשנותיה המוקדמות, בית שמש אופיינה את "עיר הפיתוח" עם אוכלוסיית מהגרי צפון אפריקה. ב-1977, בעקבות כתבה בעיתון "הארץ", נתפסה בית שמש כמקום המאחז העיקרי של מפלגת הליכוד של מנחם בגין. הוא הבטיח לשקם שכונות וכאשר עלה הליכוד לשלטון באותה שנה, גדלה ההשקעה בעיר.

בית שמש מתפתחת במהירות, ובתוכנית אב שוטפת שאושרה על ידי ממשלת ישראל ב -2017, בית שמש יכפיל את אוכלוסייתה, ליותר מ -200 אלף תושבים, עם 17 אלף יחידות דיור חדשות שנבנו יחד עם 130 דונם המיועדים לשטחים מסחריים חדשים לעסקים.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!