מונוכרום יום העצמאות 2018 - כרטיסים וליינאפ

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-10/11/2019, 03:18

גם השנה מונוכרום יתקיים ביום העצמאות 2018 והפעם בלוקיישן חדש ומפתיע בקיסריה, שעל פי המפיקים מדובר במיקום היסטרי והיסטורי. מסיבת הטכנו הכי טובה בעיר, חוזרת אלינו להרים לנו את חגיגות עצמאות 70 לישראל. באיזה תאריך זה יתקיים? איפה קונים כרטיסים ומהם מחירי הכרטיסים? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם יוצאים למסיבת הטכנו.

כמיטב המסורת: גם השנה מונכרום יום העצמאות יפתח את שעריו לקהל הטכנו עם ליינאפ ולוקיישן חדש ומפתיע. בשנה שעברה, האירוע התקיים בערב עצמאות בגן הסלעים בתל אביב, ועשרות אלפים הגיעו.

האירוע יתקיים ביום העצמאות 2018, יום חמישי 19.4 החל מהשעה 14:00 בקיסריה.

השנה, על פי המפיקים, מדובר בלוקיישן היסטרי והיסטורי, כזה שעוד לא נראה בסצנה של מסיבות הטכנו בישראל. להבדיל מגן הסלעים, ששם נערכו כבר כמה אירועים בלוקיישן חוזר.

מונכרום יום העצמאות 2018 - כרטיסים

כבר התרגלנו לסלקציה קשוחה שלא מאשרת כל אחד, דרך אתר מונכרום. למי שלא יודע, כדי להירשם לאירועים ולהיות חלק מקהילת המונוכרומים, צריך להירשם דרך האתר הרשמי ולחבר אליו את הפייסבוק, כאשר לאחר מכן מפיקי האירוע בודקים בפינצטה את עמוד הפייסבוק של אותו "מועמד", ומחליטים אם לאשר אותו או לא.

אם לא אישרו אותכם, אתם לא תוכלו להיות חלק מקבוצת מונכרום. או...שכן?

כרטיסים תמיד אפשר למצוא, אם זה מאנשים שנתקעו עם כרטיסים אחרי שהזמינו, או אנשים שימכרו כרטיסים צמוד לכניסה של מתחם האירוע באותו יום.

מונוכרום עצמאות 2018

יום חמישי, 19 באפריל 2018, 14:00

מיקום

קיסריה

כרטיסים

כרטיסים

300 - 150 ₪

כרטיסים למונכרום ביום העצמאות 2018 יהיו ניתנים לרכישה בקרוב. אנו נעדכן אתכם בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם שלנו ברגע שהמכירה תיפתח. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

מונכרום יום העצמאות 2018 - ליינאפ

אז מי הולך להגיע הפעם ולנגן על במת מונכרום?

Extrawelt LIVE שמגיעים אלינו מגרמניה, מורכב מצמד DJ - ארנה שאפהאוזן ו-ויאן ראבה שעוסקים במוזיקה אלקטרונית מתחילת שנות ה-90 והם עדיין ממשיכים להצליח, בעיצוב הסגנון הייחודי והייחודי שלהם, שבקושי ניתן להקצות לאחת מקטגוריות המשנה של המודרניות מוסיקה אלקטרונית. 

פריצת הדרך שלהם הגיע בשנת 2005. הקוראים של שני המגזינים הידועים ביותר עבור מוזיקת טכנו בגרמניה, "Groove" ו-"Raveline" הצביעו על האלבום שלהם "Schöne Extrawelt" כאלבום הטוב ביותר של 2008. האלבום השני שלהם "Aufruhr" יצא בשנת 2011 על הקלטות Cocoon וזכה לשבחים לא פחות כמו הבכורה שלהם.

בנוסף בליין אפ:

  • SEAN DORON
  • KHEN
  • JUAN YARIN
  • ADIR SARAGA
  • STEPHAN BAZBAZ

ככה זה נשמע שהגדולים מכולם אקסטרוולט מנגנים על במה בעולם - סט של שעה:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!