יוניטי UNITY יום העצמאות 2024 - הזמנת כרטיסים והנחות לפסטיבל

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-13/04/2024, 18:41

יוניטי UNITY יום העצמאות 2024 פסטיבל הטראנס הגדול יתקיים ב-13 במאי מהשעה 23:00 עד 16:00 למחרת, בחאן ספינת המדבר. מחירים: החל מ-340 ש"ח לכרטיס מוזל בהנחה במקום 400 ש"ח מחיר מלא למזמינים במוקדות.

כרטיסים ליוניטי יום העצמאות 2024

הזמנת כרטיסין אונליין ממשרד הכרטיסים הרשמי דרך הקישור הבא.

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
בדרום
בדרום, חאן ספינת המדבר

ליינאפ / LINE UP

יתפרסם בקרוב.

מוזיקה, טבע ואחדות

פסטיבל יוניטי ביום העצמאות 2024 מתוכנן כמסע ריפוי עמוק, שבו למוזיקה, לטבע ולאחדות יש תפקידים מרכזיים. מוזיקה, עם הצלילים הפסיכדליים והמהדהדים שלה, נבחרת כדי לסייע במסע אל תוך ליבת הישות של האדם, ולהעלות את הנשמה לגבהים חסרי תקדים. הטבע משמש כרקע המושלם לטרנספורמציה הזו, ומציע סביבה שלווה שמעודדת אנשים להתנתק מהכאוס של העולם ולהתחבר מחדש למהות החיים.

אחדות, הנושא המרכזי, מתממשת כאשר המשתתפים מתאחדים, וחולקים את החוויה הקולקטיבית של ריפוי והתחדשות. שילוב האלמנטים האלה יוצר מרחב ייחודי להתבוננות פנימית, חיבור וחגיגה, ומדגים את המחויבות של הקהילה לטיפוח הנשמה דרך חוויות משותפות וביטוי תרבותי.

קהילת הטראנס בישראל

קהילת הטראנס בישראל עברה לאחרונה תקופות סוערות. הקהילה, שתוארה מטאפורית כ"ריקוד שדים מופרע", התמודדה עם קשיים שבחנו את רוחה ואת אחדותה. הקשיים האלה, שהורגשו עמוקות, העיבו על הסצנה הידועה בחגיגת החיים, המוזיקה והחוויה הקהילתית.

עם זאת, תגובת הקהילה לאתגרים האלה הייתה לא פחות ממרשימה. במקום להיכנע לייאוש, קהילת הטראנס התאגדה, ניצלה את כוחה הקולקטיבי ואישרה מחדש את מסירותה לתרבות הפסיכדלית שמגדירה אותה. זה מכין את הקרקע לפסטיבל יוניטי ביום העצמאות שהולך סמל לאחדות.

מסיבות יום העצמאות 2024 - הרשימה המלאה! למעבר לחצו כאן

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!