אנריקה איגלסיאס בישראל 2018 - כרטיסים ולוח הופעות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/07/2023, 23:46

אנריקה איגלסיאס מגיע להופעה בישראל בחודש מאי 2018, והפעם יופיע בפארק הירקון בת"א. ההופעה תתקיים ב-27.5, וזה יהיה ביקורו הרביעי של אנריקה בארץ. מכירת הכרטיסים החלה, ומחירי הכרטיסים ינועו בין כמה מאות שקלים, לפי בחירת מיקום הכרטיס. מבצעים והנחות לכרטיסים מוצעים בחברות שונות, כל הפרטים.

הוא חוזר: אנריקה איגלסיאס (Enrique Iglesias) יופיע בישראל בפעם הרביעית במספר, והפעם מול אלפי אנשים בפארק הירקון בתל אביב. ההופעות הקודמות של אנריקה, היו בהיכל מנורה מבטחים, אבל הפעם החליטו מארגני ההופעה, להביא את איגלסיאס ואת קהל המעריצים והמעריצות הרבות אל פארק פתוח בקיץ הישראלי.

עדכון לאחר ההופעה: אנריקה הופיע בישראל מול 40 אלף מעריצים שמילאו את פארק הריקון בתל אביב. במהלך המופע, אנריקה דיבר בעברית, עשה סלפי עם מעריצה והודה לכל הקהל הישראלי, קיים מחווה ל-DJ אביצי ז"ל ואפילו העלה את רותם כהן לשיר איתו את דואט El Perdon המפורסם. איתי לוי ורותם לוי חיממו את המופע לפני אנריקה.

כך זה נראה על הבמה, צפו:

אנריקה בן ה-42 הוא זמר הלטיני בין הגדולים והמוערכים ביותר בעולם. הוא הוציא את אלבומו הראשון בשנת 1995, שם הרכיב שירים ספרדיים. במהלך שנות ה-90, תפס אנריקה מעמד פופולרי בתחום המוזיקה הלטינית. בשנת 2001 הוציא את אלבומו "Escape" שזכה להצלחה רבה והציב את איגלסיאס בראש תחום המוזיקה הלטינית.

בשנה האחרונה אנריקה הוציא את השיר "Subeme La Radio", שהגיע למיליארד צפיות ביוטיוב, הגיע לראש טבלאות מצעדי המוזיקה בכל העולם, ולפני כחודשיים זכה לגרסה בשפה העברית, בה לקח חלק הזמר הישראלי רותם כהן. יחממו את המופע: איתי לוי ובמהלך המופע רותם כהן ישיר בדואט עם אנריקה את המשותף שלהם.

עדכונים כל הזמן בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

לוח הופעות אנריקה איגלסיאס

ההופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל תתקיים בתאריך ה-27.5.2018, יום ראשון, בשעה 21:00, גני יהושע, פרק הירקון ת"א.

לוח מופעים​

יום ראשון, 27.05.2018

שעת ההופעה:
21:00, פארק הירקון תל אביב. פתיחת שערים בשעה 17:00

כרגע מתוכננת הופעה אחת, אך ייתכן ואם יהיה ביקוש רב לכרטיסים, תיפתח הופעה נוספת לבקשת הקהל. ההופעות של אנריקה ידועות בקצבם המהיר של מכירת הכרטיסים לסולד אאוט, והאם מפיקי המופע יקשיבו לבקשת הקהל בדרישה לעוד הופעה בישראל? אנו נעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו - עקבו אחרינו והישארו מעודכנים.

מחירי כרטיסים לאנריקה איגלסיאס

מחירי הכרטיסים ינועו בין 285 ש"ח לבין 655 ש"ח, כאשר כרטיס לדשא יעלה 285 ש"ח, וכרטיס למתחם הגולדן רינג יעלה במחיר הגבוהה ביותר של 655 ש"ח. ישנם מבצעים דרך חברות כרטיסי האשראי השונות, עליהם תוכלו לקרוא בהמשך.

כרטיסים לאנריקה איגלסיאס בישראל

מכירת הכרטיסים תחל היום (יום שני) בשעה 18:00, כאשר חברי מועדון המעריצים של אנריקה איגלסיאס יוכלו לרכוש כרטיסים לפני כולם החל מהשעה 12:00.

רכישת הכרטיסים נעשית בצורה מאובטחת, ומתבצעת דרך האתר הבא, או בטלפון 9964*.

ראו גם: כרטיסים לבקסטריט בויז בישראל

חם מהתנור: מאלומה מגיע להופעה בחודש יוני 2018 בישראל! לפרטים לחצו כאן

מבצעים והנחות לכרטיסים

מבצעים והנחות לכרטיסים לאנריקה איגלסיאס מוצעים בחברות כרטיסי האשראי לאומי קארד ואמריקן אקספרס.

לקוחות לאומי קארד יהנו מהטבת רכישה מיוחדת ויוכלו לרכוש כרטיס לדשא במחיר של 225 ש"ח במקום 285 ש"ח, הנחה של 60 שקלים. לאומי קארד מאפשרים רכישה של כרטיס בודד או כרטיס זוגי במחיר ההנחה.

לקוחות אמריקן אקספרס נהנים במתחם ה-VIP, ומקבלים הטבה למתחם הגולדן רינג, כאשר יוכלו לרכוש כרטיס למתחם בהנחה של 100 ש"ח. זאת אומרת, לקוחות אמריקן אקספרס משלמים על כרטיס כניסה לגולדן רינג 555 ש"ח במקום 655 ש"ח.

שימו לב שההטבה באמריקן אקספרס דורשת נקודות מכרטיס האשראי. לכלל לקוחות אמריקן אקספרס בתוספת 490 נקודות להטבה. וללקוחות סנטוריון ופלטינה בתוספת 190 נקודות.

אנריקה איגלסיאס ורותם כהן

בשיאו של הגל הלטיני המחודש ששטף את העולם בקיץ האחרון, המשיך אגלסיאס לנפק להיטי ענק לרדיו ולמצעדים, ואף שחרר בקיץ האחרון את להיט הענק Sumbeme La Radio שנחשב לאחד מהלהיטים הגדולים של 2017, וזכה לגרסת שיתוף רשמית בעברית שהפכה ללהיט גדול ברדיו הישראלי עם רותם כהן.

בדצמבר 2017 האחרון, הזמין אנריקה איגלסיאס את הזמר הישראלי רותם כהן, לביצוע דואט משותף ללהיט "Subeme La Radio". כהן טס לקובה, שם צילם קליפ מיוחד בשיתוף עם אנריקה, וכמובן הקליט לשיר בית בעברית.

אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל. אנו נעדכן על הופעות נוספות, כרטיסים במחירים מיוחדים ועל מידע חם מהשטח. עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק והישארו מעודכנים.

את איגלסיאס מביאה לישראל קבוצת בלוסטון-לייב ניישן ישראל – גיא בסר ושי מור יוסף.

לאחר שמילא את היכל מנורה מבטחים בתוך 24 שעות פעמים ברציפות עד אפס מקום, אנריקה איגלסיאס חוזר לישראל והפעם לפארק הירקון גני יהושע למופע שיפתח את מופעי הפארק בישראל לקיץ 2018.

איגלסיאס שהוכתר כאמן הלטיני המוביל בעולם, עם למעלה מ-170 מיליון אלבומים וסינגלים שנמכרו ברחבי העולם, למעלה מ-150 להיטים שביצע, הפיק, או כתב, וכמי שלהיטיו כבשו את ראשי כל מצעדי הבילבורד האפשריים - יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו.

איגלסיאס זכה לאין ספור הישגים ותארים. 14 מלהיטיו הגיעו למקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד – יותר מכל אמן גברי אחר. הוא האמן שרשם שיא של להיטים במקום הראשון, שכיכבו הכי הרבה זמן במצעד הלטיני של הבילבורד. מגזין הבילבורד הכניס אותו לרשימת אמני הדאנס קלאב המצליחים ביותר בכל הזמנים.

עם מעל ל-200 פרסים, ו-465 מועמדויות בשלל טקסים. בניהם, 23 פרסי בילבורד ו-36 פרסים בטקס הבילבורד הלטיני (מתוך 45 מועמדויות), 8 פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקאית), פרס גראמי, 5 פרסי הגראמי הלטיני, 10 פרסי WMA (פרסי המוזיקה העולמית), 6 פרסי MTV והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף לאנריקה גלסיאס בישראל, בחודש מאי 2018 יגיעו לארץ להקת אלט ג'יי (Alt-j), במופע שיתקיים ב-29.6, שלושה ימים בלבד לאחר ההופעה של אנריקה בארץ. אלט ג'יי יגיעו להופעה בגני התערוכה בתל אביב, ויביאו עימם את להקת רביעיית הבנות Warpaint (וורפיינט), שיחממו את הבמה רגע לפני שאלט ג'יי יעלו להופיע. מכירת כרטיסים לאלט ג'יי בישראל החלה.

גם מאלומה מגיע להופעה נוספת ביוני 2018. מכירת הכרטיסים תחל בקרוב.

מה עוד מחכה לנו בקיץ 2018 בישראל? היכנסו ללוח הופעות קיץ 2018 ותגלו. המשיכו לעקוב אחרינו ונעדכן אתכם בהופעות הכי שוות שיהיו כאן כל השנה!

סדר רשימת השירים שישיר אנריקה בהופעה:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!