כריסטינה אגילרה בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-15/06/2023, 12:47

כריסטינה אגילרה כרטיסים.jpg

לראשונה בישראל כריסטינה אגילרה מגיעה להופעה בישראל שתתקיים ב-10.8.2023, יום חמישי בלייב פארק ראשון לציון. מכירת הכרטיסים יצאה לדרך. יש הנחות של 60-100 ש"ח לכרטיס.

כריסטינה אגילרה כרטיסים להופעה בישראל 2023

מחירים: דשא - 365 ש"ח, גולדן רינג 645-675 ש"ח, מתחם נגיש לאנשים עם מוגבלות - 365 ש"ח.

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
ראשון לציון
ראשון לציון, לייב פארק
כרטיסים

כוכבת הפופ הבינלאומית והאייקון כריסטינה אגילרה (Christina Aguilera) תעלה על הבמה לציון 25 שנות פעילותה המוזיקלית. ההופעה צפויה מאוד מכיוון שאגילרה השפיעה באופן משמעותי על עולם הפופ לאורך הקריירה שלה.

כריסטינה אגילרה הנחות, הטבות וכרטיסים מוזלים

קיימים הנחות, הטבות וקופונים להופעה של כריסטינה אגילרה דרך חברי מועדון כרטיסי אשראי שונים:

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות FlyCard

100 ש"ח הנחה בתמורה ל-60 נקודות. מימוש הקופון דרך אתר החוויות של פליי קארד "flystore".

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות אמריקן אקספרס

60 ש"ח הנחה. מימוש ההטבה דרך אתר ההטבות של אמריקן אקספרס תמורת נקודות: לכלל הלקוחות בתוספת 360 נקודות, ללקוחות סנטוריון ופלטינה בתוספת 125 נקודות.

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות כאל

60 ש"ח הנחה תמורת "חוויה".

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות דיינרס

60 ש"ח הנחה.

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות פועלים וונדר

60 ש"ח הנחה.

כריסטינה אגילרה הנחה ללקוחות פאוארקארד

60 ש"ח הנחה.

פרטי ההופעה

ההופעה הקרובה של אגילרה בישראל מבטיחה להיות חוויה בלתי נשכחת כשהיא חוגגת 25 שנים בתעשיית המוזיקה. ההופעה תתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-10 באוגוסט, בהפקת Bluestone-Live Nation Israel של גיא בסר ושי מור יוסף. חברת הפקות זו ידועה בהצלחותיה הגדולות, כולל הופעותיו הנמכרות במהירות של ברונו מארס בישראל.

מחירי הכרטיסים כאמור נעים בין 365 ש"ח להושבת דשא ועד 645-675 ש"ח למושבי גולדן. מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 10:00 בבוקר באתר טיקטמאסטר. ההפקה מבהירה שלא לרכוש כרטיסים מאתרים לא מורשים שיכולים למכור כרטיסים מזויפים או לרכוש כרטיסים מיד שנייה.

הישגים והוקרה בקריירה

הקריירה המפוארת של אגילרה זיכתה אותה בפרסים ותארים רבים, כולל חמישה פרסי גראמי. מגזין הרולינג סטון דירג אותה כאחת מ-100 הזמרות הגדולות בכל הזמנים, בעוד פורבס הכתיר אותה כאמנית המצליחה ביותר של העשור הראשון של המאה ה-21. מגזין טיים גם כיבד אותה כאישה המשפיעה ביותר בשנת 2007. יתר על כן, בשנת 2011, היא נבחרה כאייקון עבור הקהילה הגאה בארצות הברית והפכה לאדם הראשון שהופיע בשדרת הכוכבים של הומואים ולסביות בהוליווד.

בנוסף לשבחים המרשימים שלה, אגילרה הפגינה את מומחיותה בתעשיית המוזיקה כששימשה כשופטת בכירה ב-The Voice במשך חמש שנים, ועבדה לצד עמיתיה המוזיקאים אדם לוין ופארל ויליאמס.

להיטים ושיתופי פעולה מפורסמים

לאורך הקריירה שלה, אגילרה בירכה את המעריצים עם להיטים רבים. הבלדה העוצמתית שלה, "Beautiful", נחשבת לאחת הקלאסיקות הגדולות של שנות ה-2000 ומשמשת כהמנון העצמה אישית. במצעד העשור של גלגלצ, השיר הגיע למקום השני. להיטים בולטים אחרים כוללים את "Genie In A Bottle", "Hurt", "Ain't No Other Man", "Fighter", "Candyman", "Dirrty", "What A Girl Wants", "Can't Hold Us Down" ו-"Come On Over", שכולם הגיעו לראש מצעדים ושיאי מכירות ברחבי העולם.

מלבד עבודת הסולו שלה, אגילרה שיתפה פעולה עם אמנים מובילים בתעשייה, והשתתפה בלהיטי ענק כמו "Moves Like Jagger" עם מארון 5 ו-"Feel This Moment" עם פיטבול. בשנת 2001 היא שילבה כוחות עם מיסי אליוט, פינק ואחרים כדי ליצור גרסת כיסוי מצליחה ללהיט "Lady Marmalade" עבור הסרט מולן רוז'.

שורה תחתונה

הישגיה של כריסטינה אגילרה בעולם המוזיקה מדברים בעד עצמם. בעוד הציפייה להופעתה הראשונה אי פעם בישראל, המעריצים יכולים לצפות לחוות את השירה העוצמתית והנוכחות הבימתית הכובשת שלה שהגדירו את הקריירה של אגילרה ב-25 השנים האחרונות.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!