פסטיבל רייב עצמאות 2018 בלייב פארק

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-30/12/2023, 18:55

פסטיבל רייב עצמאות 2018 בחגיגות יום העצמאות 70 למדינת ישראל יתקיים גם השנה, בפעם החמישית שלו, בלייב פארק ראשון לציון. מי יופיע על הבמה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך רוכשים כרטיסים ללא מאמץ? כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם יוצאים לחגיגות יום העצמאות 70 בלייב פארק ראשון לציון.

אתם מוכנים לזה? תושבי ראשון לציון והסביבה, ממשיכים ליהנות ביום העצמאות בפסטיבל רייב עצמאות עם הזמרים הכי חמים במדינת ישראל. בשנה החמישית של הפסטיבל, יתקיים בלייב פארק בעיר,  תחת חגיגות עצמאות 70 למדינת ישראל.

חוץ מפסטיבל רייב עצמאות 2018 בחגיגות יום העצמאות 70 בעיר, יופיעו גם על במות ראשון לציון שמעון בוסקילה וקובי אפללו. אבל החגיגות האמיתיות בראשל"צ יתרחשו כידוע בפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים בערב יום העצמאות, יום רביעי בתאריך ה-18.4 החל מהשעה 23:00.

ראו גם: רייב עצמאות באוניברסיטת תל אביב

מי יופיע ברייב עצמאות 2018?

ההופעות ברייב עצמאות 2018 יהיו לא פחות ממדהימים, שיכלול ליין אפ מטורף עם הזמרים והאומנים הכי חמים כרגע במדינה.

יגיעו ויעלו על הבמה סטטיק ובן אל תבורי, אליעד, נצ'י נצ', סטפן, סאבלימינל שיארח את האולסטרס עם השיר ישראלה, סקאזי, איזי, טליסמן, אקסום, בניה ברבי, נוי אלוש ועוד אומנים רבים שיגיעו להרים את הקהל באוויר, כאשר שגיא ביטבוקס ינחה את האירוע המטורף הזה.

יחד עם זאת, ייהנו החוגגים ממתחמים חווייתים שיוקמו במתחם, כשכל האירוע יתקיים בחסות חברת המשקאות קוקה קולה.

כרטיסים לרייב עצמאות 2018

רייב עצמאות 2018 כרטיסים ניתנים לרכישה כבר מעכשיו, מכירת הכרטיסים החלה! מחירי הכרטיסים נעים בן 99 ש"ח במכירה מוקדמת שתתקיים עד ערב יום הפסטיבל או עד גמר המלאי, ולאחר מכן מחיר הכרטיסים יעלה ל-159 ש"ח.

מחיר מיוחד לתושבי ראשון לציון: 79 ש"ח בלבד לכרטיס. שווה להיות תושב ראשל"צ. 

מכירת הכרטיסים מתבצעת בצורה מאובטחת, והזמנתם נעשית דרך טיקט מאסטר באתר הבא.

היזהרו מספסרות כרטיסים של אנשים שמנצלים את מצב הביקוש הגדול לכרטיסים ומוכרים את אותם כרטיסים במחירים יקרים כדי להרוויח, עליכם. נקטו בכל הצעדים כדי להיזהר מכך.

המשיכו לעקוב ותישארו מעודכנים. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים לפני כולם!

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!