קובי פרץ - לוח הופעות 2024, כרטיסים, מחירים, הנחות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-16/03/2024, 19:29

קובי פרץ חוזר להופיע עם כל הלהיטים הגדולים. כל הפרטים על קובי פרץ הופעות, רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד בעמוד הבא.

קובי פרץ עם השירים הגדולים: "כמה אהבה", "אהבנו", "סה לה וי", "אני אוהב אותך" לצד השירים החדשים שהוציא בשנה האחרונה: "תודה לך מאמי", "רחוק אבל אוהב" ועוד רבים וטובים אחרים. הופעות בחגיגה ענקית! בעמוד הבא תמצאו את כל המידע על לוח הופעות, רכישת כרטיסים, מחירים ועוד.

קובי פרץ לוח הופעות חיות 2024

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
ברחבי הארץ
מגוון תאריכים
ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום
כרטיסים

לעדכונים נוספים על הופעות והצגות חדשות, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

קובי פרץ כרטיסים, הנחות, מבצעים

מכירת כרטיסים לקובי פרץ מתקיימים בימים אלה. מחירי הכרטיסים להופעה של קובי פרץ בהיכל מנורה נעים במחירים משתנים בהזמנה אונליין בצורה מאובטחת דרך משרד כרטיסים רשמי.

אנחנו מעדכנים על מבצעים והנחות בעמוד הפייסבוק שלנו. מוזמנים להתעדכן ולעשות לייק. ולא רק קובי פרץ - עשרות הופעות מוזיקה חיות של זמרים מעולים מחכים לכם באתר Ticketsi.

קובי פרץ בהופעה

קובי פרץ נחשב לבין הזמרים הוותיקים בישראל. הוא הזמר הראשון שהופיע בהיכל נוקיה (היום מנורה מבטחים) בשנת 2010 ועשה היסטוריה שאחריו רק חולמים. היום, לאחר שהשתחרר מהכלא בעקבות עבירות מס הכנסה, הוא חוזר להופיע ובגדול וכובש מחדש את הקהל עם השירים המוכרים והאהובים מכל הזמנים ועם שירים חדשים שהוציא בשנה האחרונה.

קובי פרץ תחילת הקריירה

קובי פרץ התחיל את הקריירה שלו בשנת 1992 עם אלבום המוסיקה ראשון בשם "טעות של החיים" עוד שהיה חייל. השירים באלבום התאפיינו בסגנון לחנים טורקיים.

לאחר סיום שירותי הצבאי, הוציא את אלבום ההצלחה האדירה שלו "את כמו אש". בהמשך, עם ההצלחה שהגיע יצא עם האלבום "בורא עולם" שכללו שירים רבים ובניהם שילב תזמורת טורקית שלמה שבא לידי ביטוי בסגנונות מטריפים שכבשו את את הקהל.

בהמשך השנים, הוציא קובי פרץ גם את האלבום "חוץ האהבה", "חי איך שב אלי", "אם אתה רווקה" ועוד. שיתף פעולה עם הזמרת אסאלה ואומנים טורקיים נוספים.

קובי פרץ - בלבלי אותו

את הפריצה האמיתית לתודעה הוא חייב לשיר "בלבלי אותו" ששיגע את כל המדינה מתוך האלבום השישי שלו. בין השירים הנוספים באלבום ניתן למצוא את "רק בישראל", "יום הולדת", "מה קורה".

האלבום השביעי יצאת בשנת 2004 ונקרא "משוגע עלייך". האלבום הוכתר ל"אלבום זהב" בעקבות 25 אלף עותקים שנמכרו דאז.

קובי המשיך את הצלחתו עם האלבום השמיני בשנת 2006, אז הוציא את "כל מה שיש בי". האלבום זכה להצלחה יפה עבור פרץ וקיבל מעמד פלטינה בעקבות מכירות של 50 אלף עותקים תוך חמישה חודשים.

קובי פרץ - כמה אהבה

ההצלחה של קובי פרץ המשיכה לבוא עם הוצאת אלבום התשיעי במספר בשנת 2008 בשם "כמה אהבה". האלבום מכר תוך שלושה חודשים 30 אלף עותקים ובהמשך הגיע למעמד פלטינה.

בין השירים באלבום ניתן למצוא את "אני לא בן של מלך" - להיט שמלווה עם פרץ עד היום עם השמעות רבות בהופעות וברדיו.

קובי פרץ שיתופי פעולה

קובי שיתף פעולה עם זמרים שונים ובניהם עם הזמרת אישתאר בשיר "יחד", עם סאבלימינל ואבי מסיקה בשיר "באה לי בטוב".

קובי פרץ בטלוויזיה

קובי השתתף בתוכנית השישית של רוקדים עם כוכבים. בהמשך, השתתף בסדרה הדוקו ראליטי "הסוכנים" בערוץ הוט בידור שעקבה אחריו ואחר הסוכנת שלו.

קובי פרץ הרשעה בעבירות מס הכנסה

אך לא הכל נוצץ זהב: בחודש מרץ 2010 קובי פרץ נעצר על ידי רשות המיסים בחד להעלמת מס של מיליוני שקלים. בשמת 2016 נידון קובי פרץ לשנתיים מסר בפועל ולקנס של 175 אלף שקלים.

באוקטובר 2017 החל פרץ לרצות את העונש שלו בבית הסוהר מעשיהו ברמלה. בעקבות חגיגות עצמאות 70 שנים לישראל, קובי קיבל הקלה בעונשו ע"י הנשיא ריבלין ועונשו קוצר. קובי השתחרר מהכלר בתאריך ה-15 ביולי 2018.

קובי פרץ חיים אישיים

קובי פרץ תאריך לידה: 28 באוקטובר 1975. הוא גדל בשכונת כפר שלם בתל אביב, בן זקונים להורים יוצאי מרוקו. אבא של קובי הוא פטי ארמו פרץ. היום, קובי נשוי לענבל פלדבאום. להם שלושה ילדים. הם מתגוררים בשכונת המשתלה בתל אביב.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!