חוליו איגלסיאס הופעה בישראל 2018 - כרטיסים

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-30/12/2023, 18:57

חוליו איגלסיאס מגיע להופעה בישראל בחודש אוקטובר 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. חוליו למי שלא שם לב לפי שם המשפחה, הוא אבא של אנריקה איגליסאס, שגם יופיע בארץ השנה. מכירת הכרטיסים החלה ותוכלו להזמין כרטיסים עם הנחות, מבצעים והטבות בצורה פשוטה ומהירה. כל שצריך לדעת על המופע המחמם לב של השנה.

חוליו איגלסיאס הופעה בישראל 2018

אבא של... מגיע לישראל: ארבעה חודשים אחרי שבנו, אנריקה איגלסיאס יופיע בישראל בפארק הירקון בתל אביב מול אלפי קהל מעריצים, חוליו איגלסיאס יגיע להופעה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בתאריך 6.10.2018 בשעה 21:00.

זו לא תהיה ההופעה הראשונה של חוליו איגלסיאס בישראל, לזמר רומן אהבה ארוך עם קהל הישראלי, כאשר הופיע כאן לראשונה בשנת 1998, ומאז הספיק להופיע עוד מספר פעמים. ההופעה האחרונה התקיימה ב-2016, אז בהופעה שגם היא התקיימה בהיכל מנורה מבטחים, הכרטיסים אליה אזלו והוכרז סולד אאוט על המופע לטובת המפיקים המאושרים.

חוליו איגלסיאס בן ה-74, נחשב למלך הפופ הספרדי המצליח ביותר בכל הזמנים, עם לא פחות מ-70 אלבומים בשפות שונות ומכירות של למעלה מ-250 מיליון (!) עותקים מאלבומיו ברחבי העולם. הוא כאן איתו כבר חמישה עשורים של מוזיקה ספרדית ולטינית, ממשיך להופיע ולבצע סיבובי הופעות מצליחים ברחבי העולם.

האם גם הפעם הזמר רותם כהן יחמם את המופע, כפי שעשה אצל אנריקה? נחכה, נדע ונעדכן.

חוליו איגלסיאס כרטיסים ולוח הופעות 2018

חוליו איגלסיאס יגיע לישראל בחודש אוקטובר 2018 בתאריך 6.10, יום שבת בשעה 21:00 בהיכל מנורה בתל אביב. מכירת הכרטיסים החלה, ותוכלו להזמין כרטיסים כבר מעכשיו ולהבטיח לעצמכם מקום בהופעה המיוחדת.

מחירי הכרטיסים ללא הטבות והנחות נעים בין 280 ל-1250 ש"ח בהתאם לבחירת מקום הישיבה באולם, שמוחלק לפי יציעים ומתחם VIP.

מבצעים, הטבות והנחות לחוליו איגלסיאס

מנויי ידיעות אחרונות מקבלים הנחות לכל הכרטיסים. כרטיס רגיל שעולה 280 ש"ח, יעלה למנויי ידיעות אחרונות 239 ש"ח. כרטיס במחיר של 380 ש"ח, יעלה למנויים 324 ש"ח וכן הלאה. באזור ה-VIP, מנויי ידיעות אחרונות מקבלים הנחות של למעלה מ-100 שקלים לכרטיס.

חברי הנוסע המתמיד של אל-על מקבלים הטבה של 130 ש"ח תמורת 50 נקודות מתוך הנוסע המתמיד.

אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

אנו ממשיכים להתריע בפניכם שיש להיזהר מספסרות כרטיסים ברשת, בו אנשים מנצלים את הביקוש לכרטיסים מוכרים כרטיסים יקרים יותר מאלה שבמקור וכך מרווחים כסף - על חשבונכם. אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך נגד ספסרות וכרטיסים מזויפים בעמוד הבא.

בין השירים האהובים והמצליחים של הזמר, שזכרו לאינספור עיבודים שונים ברחבי העולם:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!