נסרין קדרי – לוח הופעות קרובות 2024, כרטיסים, מחירים והנחות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-16/03/2024, 19:39
(צילום: טל עבודי)

נסרין קדרי הופעות ברחבי הארץ עם השירים הגדולים והאהובים שלה. נסרין נחשבת לאחת הזמרות החמות ביותר במוזיקה הישראלית ומקבלת אהדה וחיבוק גדול בקרב הקהל הישראלי.

נסרין קדרי כרטיסים ולוח הופעות 2024

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, היכל מנורה
כרטיסים

נסרין קדרי הופעות קרובות: לוח ההופעות של נסרין קדרי מתקיים ברחבי הארץ. ניתן להזמין כרטיסים בצורה קלה ומאובטחת דרך משרד כרטיסים רשמי והמחירים נעים במחירים משתנים בהתאם למופע.

לעדכונים נוספים על הופעות והצגות חדשות, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

ההופעות הקרובות של נסרין יתקיימו לפי לוח המופעים כאן מעל.

כמה מילים על ההופעות של נסרין קדרי

ההופעות של נסרין קדרי הן מיוחדות באופיין כאשר היא משלבת בחלק מההופעות שלה שישה נגנים וזמרי ליווי, נסרין מבצעת את השירים החדשים, שרה שירים בערבית ועושה עיבודים חדשים לשירים מוכרים ואהובים.

נסרין קדרי בהופעה חיה בביצוע לשיר אלבי מעאק, צפו והאזינו:

נסרין קדרי בישראל

כשנסרין שרה בקולה הייחודי, כל הדעות הפוליטיות נעלמות ונשכחות כשיש זמרת כזו גדולה. בראיון בטלוויזיה נסרין אמרה שהיא אוהבת את מדינת ישראל ומצדיעה לה מכיוון שהקהל שממלא את ההופעות שלה הוא בסופו של דבר קהל ישראלי, ויש לה הערכה רבה כלפיו.

השנים האחרונות הפכו להיות משמעותיות עבור נסרין קדרי, שעברה התגיירות וכחלק מכך שינתה את שמה לברכה קדרי. עכשיו, היא יוצאת לסיבוב הופעות עם אלבומה השלישי.

קדרי הייתה בזוגיות עם הנגן היהודי-ישראלי אביעזר בן מוחא, ואף תכננו להתחתן יחד כשנסרין החלה תהליך גיור. אך לבסוף השניים נפרדו ונסרין המשיכה בתהליך גיור עד שסיימה אותו בהצלחה והתגיירה דרך בית דין רבני עצמאי. ברבנות ובמשרד הפנים לא מקבלים את גיורה של נסרין כדין.

נסרין קדרי התגיירה

נסרין קדרי נולדה כערביה מוסלמית. היא התחילה תהליך גיור לפני מספר שנים, אך התהליך נעצר על ידי הרבנות הראשית בעקבות כהיותה זמרת וכדי לעבור גיור שלם היא צריכה להפסיק לשיר. על תהליך הגיור נסרין לא וויתרה, ופנתה לבית דין רבני עצמאי שהסכים שתמשיך לשיר.

לבסוף, עברה תהליך גיור והתגיירה, ושמה החדש של נסרין הוא ברכה קדרי. למרבה הצער, הרבנות ומשרד הפנים לא מכירים בגיור של קדרי מכיוון שלא נעשה דרכו. שמה הבימתי ימשיך להיות “נסרין”.

תקציר הקריירה של נסרין קדרי

נסרין קדרי פרצה לחיינו בעונה השנייה של התוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 בשנת 2012. היא זכתה במקום הראשון ביחד עם מאור אשואל. בשנת 2014 הוציאה את אלבום הבכורה שלה שנקרא על שמה, בין השירים באלבום "חייאתי", "אתה עושה לי טוב" ו-"אל תלך". ב-2015 הוציאה את אלבומה השני שנקרא "בנאדיק".

שנת 2018 היא השנה המוצלחת ביותר של הזמרת, שבו הוציאה את אלבומה השלישי וסינגלים מתוך האלבום "לובשת חיוך", "לומדת ללכת" ו-"תאמרו לו" זוכים להצלחה אדירה בקרב הקהל היהודי, שיש לציין שנסרין היא ממוצא ערבי-נוצרי, אבל זה ממש לא משנה לנו לאהוב אותה.

כיום, נסרין משתתפת בתוכנית דה וויס לצד עברי לידר, יובל דיין, שלומי שבת ודורון מדלי.

נסרין קדרי ביוטיוב

נסרין זוכה למיליוני צפיות ביוטיוב והשמעות ברדיו האזורי מסביב לשעון בכל היום. יחד עם השתתפותה בתוכנית הדוקו-ראליטי "גולסטראיות" ב-HOT, הפכה להיות שם דבר בתרבות הישראלית, ונראה שהיא רק בדרך למעלה ובצדק.

2018 היא שנה עמוסה בהופעות של זמרים ישראלים בין היתר של עומר אדם שימשיך להופיע ברחבי הארץ, סטטיק ובן אל שעולים במופע ראשון וחדש בהיכל מנורה ומירי מסיקה משתתפת בתוכנית החדשה של אייל גולן ואביב גפן.

האזינו לשיר החדש של נסרין "אלבי מעאק" שכובש את תחנות הרדיו ואת המדינה:

 

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!