הזוג המוזר הגרסה הנשית בית ליסין - כרטיסים, הנחות, הצגות 2019

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-03/02/2020, 14:45

ההצגה "הזוג המוזר - הגרסה הנשית" של תיאטרון בית לסין ממשיכה להופיע על בימת התיאטרון, בהופעות שונות במהלך החודשים הקרובים. ההצגה, שבמקורה עלתה בגרסה אמריקאית, עשתה עלייה לישראל ובה מככבות השחקניות טלי אורן ומגי אזרזר. כל הפרטים על ההצגה המיוחדת של השנה כולל הזמנת כרטיסים מוזלים.

תקציר הזוג המוזר הגרסה הנשית בית ליסין

תיאטרון בית ליסין בהצגה "הזוג המוזר - הגרסה הנשית" בכיכובן של השחקניות מגי אזרזר וטלי אורן בקומדיה האמריקאית המוכרת שלא נותנת מנוחה מצחוק, הופכת עכשיו לגרסה נשית מיוחדת.

עלילת ההצגה מביאה את סיפורה של פלורנס, אותה מגלמת טלי אורן - דמות נירוטית וחולת ניקיון. לאחרונה, נפרדה מבעלה ועברה לגור בדירה חדשה עם חברתה האהובה אוליב, אותה מגלמת מגי אזרזר - דמות קופצנית ומבולגנת.

הזוג המוזר הגרסה הנשית לוח הצגות 2019

מחירי הכרטיסים לגולשי האתר נעים החל מ-71 ש"ח כולל דמי טיפול במקום 200 ש"ח מחיר מחיר. ההזמנה מתבצעת אונליין באמצעות משרד הכרטיסים.

הזוג המוזר כרטיסים, הנחה, מחירים

ההצגה הידועה של ניל סיימון "הזוג המוזר" שנכתבה בגרסה הנשית שלו ב-1968 באמריקה, עולה על הבמות בישראל, בעיבוד חדש של תיאטרון בית ליסין. ההצגה מתקיימת בתיאטרון בית החייל בתל אביב.
 

מחיר כרטיס מקורי בקופות עולה 200 ש"ח אבל גולשי האתר נהנים ממבצעים והנחות לכרטיסים ל"הזוג המוזר הגרסה הנשית" ויכולים לרכוש כרטיסים החל ב-71 ש"ח בלבד בהזמנה אונליין דרך האתר הבא.

מבצעים והנחות: אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחות ומבצעים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

כמה מילים על הזוג המוזר הגרסה הנשית

מה שנראה שחוויה בלתי רגילה בה שתי חברות עוברות לגור יחד, הופך במהרה לחוויה לא נעימה בכלל לשתיים ועוברות חיכוכים וריבים שלא מביישים זוג נשוי.

למרות הכל, פלורנס ואוליב מנסות לתחזק את הזוגיות הכושלת שלהן, כאשר נכנסים לתמונה שני השכנים הספרדים מהקומה למעלה, והכל הופך להיות פרוע ומעניין.

את טלי אורן תוכלו לראות גם על הבמה של תיאטרון הקאמרי עם אנני המחזמר בגרסה ישראלית מיוחדת. את מגי אזרז תוכלו לראות בהצגה נוספת של תיאטרון בית ליסין אנשים מקומות ודברים.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!