הקוסם מארץ עוץ הצגה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2024

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/03/2024, 15:27
68688.jpg
גרפיקה: יגאל רפופורט

הצגת ילדים "הקוסם מארץ עוץ" - מחזמר לכל המשפחה עם נבחרת שחקנים משובחת לסיפור הקלאסי של דורותי, הדחליל חסר השכל, איש הפח שמחפש לב, האריה חסר האומץ, הפיה הטובה וכמובן את הקוסם הגדול מארץ עוץ.

הקוסם מארץ עוץ לוח לוח הצגות 2024 

מחירים משתנים בהתאם לבחירת התאריך. הזמנת כרטיסים מתבצעת בצורה מקוונת דרך משרד הכרטיסים הרשמי, באמצעות לוח ההצגות:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין
לרכישה
53 כרטיסים מחיר: 69-79₪
כפר סבא
כפר סבא, היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים
לרכישה
106 כרטיסים מחיר: 69-79₪
חולון
חולון, תיאטרון חולון
לרכישה
98 כרטיסים מחיר: 75-79₪
חיפה
חיפה, בית נגלר חיפה
לרכישה
80 כרטיסים מחיר: 69-79₪

משך ההצגה: שעה וחצי כולל הפסקה.

לוח ההופעות של הקוסם מארץ עוץ מתקיים בחרבי הארץ מצפון ועד דרום.

הקוסם מארץ עוץ כרטיסים, הנחה, מבצעים

הזמנת כרטיסים להקוסם מארץ עוץ זמינה עכשיו להזמנה מיידית. מחירי הכרטיסים נעים החל מעשרות שקלים לכרטיס , ההזמנה מתבצעת דרך הקישור הבא.

אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן על הקוסם מארץ עוץ בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

עלילת הצגה הקוסם מארץ עוץ

עלילת ההצגה מתחילה כאשר סופת טורנדו גדולה סוחפת את דורתי את טוטו, הכלב שלה. יחד, הם נקלעים למסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. היא רוצה לחזור הביתה ובשביל כך היא צריכה למצוא את הקוסם, בתקווה שיעזור לה לחזור הביתה בשלום.

בדרך היא פוגשת את הדחליל החביב, איש הפח הרגיש ואת האריה הפחדן שמצטרפים לדורתי למסע קסום בארץ עוץ.

זוהי הפקה מוסיקלית חדשה שעוד לא נראתה על הבמה עם עיבודים חדשים לשירים כמו "אי שם מעבר לקשת". סיפור קלאסי, מרגש ומצחיק של פרנק באום שמעניק מוסר השכל על חברות אמיצה, התבגרות ותמימות.

הקוסם מארץ עוץ על הבמות בישראל

ההצגה הקוסם מארץ עוץ עלתה במשך השנים בגרסאות שונות לסיפורה המוכר. כך למשל, עלה המחזמר "הקוסם" בכיכובם של אמנים רבים שהציגה אתה סיפור ועלתה בארבע גרסאות שונות במשך השנים, עם שחקנים ואמנים משתנים.

אנו עוקבים מקרוב וממשיכים לעדכן כל הזמן על הצגות ילדים נוספות. תוכלו להזמין כרטיסים מוזלים למופעי חנוכה כמו קסם של משחק עם יובל המבולבל, פריסטייל פסטיגל 2018, שי ורועי עם מחזמר ספר הג'ונגל ועוד רבים וטובים אחרים.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!