השנה היפה בחיי הבימה 2023 - כרטיסים מוזלים ב-145 ש"ח ולוח הצגות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-10/12/2023, 20:14
השנה היפה בחיי - מחזמר.jpg
(צילום: אילן בשור)

ההפקה המוסיקלית האחרונה של תיאטרון הבימה ותיאטרון חיפה "השנה היפה בחיי", מאת אוהד חיטמן ובבימויו של משה קפטן, היא מחזמר ישראלי מקורי המזמין את הקהל לצאת למסע בלתי נשכח מלא אהבה וצחוק עד דמות על אתגרי הורות. מה קורה בעלילה? איך רוכשים כרטיסים? ואיפה תקבלו הנחה? כל הפרטים.

השנה היפה בחיי כרטיסים ולוח הצגות 2023

לוח ההצגות של השנה היפה בחיי מתקיים במגוון תאריכים לבחירתכם. כרטיסים מוזלים לכל גולשי האתר ולקומות טובים באולם: החל מ-145 ש"ח לכרטיס. הזמנה אונליין ממשרד כרטיסים רשמי בלחיצה על "לרכישה".

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

משך זמן: שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה

השנה היפה בחיי הנחה, כרטיסים ומחירים מוזלים

מבצעים והנחות על המחזמר השנה היפה בחיי מוצעים היום - החל מ-145 שקלים בלבד לכרטיס, מלאי הכרטיסים מוגבל. לאחר מכן המחיר עולה ל-165 שקלים - גם מחיר מוזל במקום 250 ש"ח מחיר רגיל בתיאטרון. מחיר לגימלאים 125 ש"ח (50% לפי החוק).

השנה היפה בחיי - העלילה

בלב המחזמר הישראלי המקורי עומד סיפורם של דנה ורוני בלומנטל, זוג צעיר ומצליח שלכאורה יש להם הכל. נישואיהם הרומנטיים והשלווים מתהפכים כשהם מקבלים בברכה את בנם התינוק, אריק, לעולם. בעודן מנווטות במים הלא נודעים של ההורות, חייהן הרגועים הופכים להיות הכל חוץ מזה. 

לכאוס מתווספות האימהות והחמות הדעתניות שלהן, שכל אחת מהן מתחרה על השליטה ומציעה עצות לא רצויות על כל צעד ושעל. כשהמתח גובר והסבלנות פוקעת, דנה ורוני חייבים למצוא דרך לשמור על אהבתם בחיים בתוך אתגרי המציאות החדשה שלהם. האם מערכת היחסים שלהם תעמוד בניסיונות הללו, או שנישואיהם הגיעו לנקודת האל-חזור האיומה?

השנה היפה בחיי - שחקנים

שחקני המחזמר: לי בירן/נדיר אלדד, רוני דלומי/אילי עלמני, מיקי קם, אורנה דץ, בן יוסיפוביץ/אליעד סודאי, יואב מילשטיין, ישראל ארנסט, שירה לוי, חנן שורצברג, גל שטרית, נעם גז, עדן גולדמן, גיא מאור, מאור לוי, מיקה צור.

המוסיקה שמלווה את השנה היפה בחיי

חלק בלתי נפרד מהשנה היפה בחיי הוא פסקול המוסיקה שלו, שנוצר על ידי המלחין והכותב אוהד חיטמן. המסזיקה שוזרת לאורך העלילה, ולוכדת את הרגשות והחוויות הרבות של הדמויות. מבלדות מרטיטות נפש ועד מספרים מקפיצי אצבעות, השירים מעבירים אותנו עולמם של דנה ורוני, את נקודת המבט של כל דמות ומוסיפה עומק לעלילה.

חלק מהשירים: "תכתוב", "בדיוק כמו אז", השנה היפה בחיי", "שם" ועוד.

השנה היפה בחיי - ביקורות ותגובות הקהל

הקהל היה פה אחד בשבחיו להפקה מענגת זו, כאשר רבים ציינו את היחסיות שלה ואת הנושאים האוניברסליים שלה כסיבות להצלחתה. המאבקים והניצחונות של הורות, נישואין וניווט בדינמיקה משפחתית מורכבת מתעוררים לחיים באמצעות הכישרונות יוצאי הדופן של צוות השחקנים והצוות היצירתי. הצחוק, הדמעות והרגעים הרכים המשותפים על הבמה מהדהדים עמוקות אצל הצופים, ומזכירים לכולנו את הכוח והיופי של אהבה, חוסן ואחדות.

המסרים של המחזמר 

בבסיסו, השנה היפה בחיי בוחן נושאים של אהבה, משפחה והתגברות על אתגרים. המאבקים מעוררי ההזדהות של דנה ורוני מהדהדים בקהל ללא קשר למעמדם ההורי, מה שהופך אותה להפקה שמדברת לאנשים מכל שכבות החברה. באמצעות הומור רב, המחזמר מזכיר לנו שבעוד שהחיים עשויים לזרוק מכשולים בדרכנו, הקשר הבלתי מעורער בין יקיריהם יכול לעזור לנו לנצח את המצוקה.

בשורה התחתונה

המחזמר השנה היפה בחיי היא חוויה תיאטרלית שמבוצעת בצורה נוגעת ללב ושתשאיר אתכם גם עם חיוך מצחוק על הפנים וגם נרגשים. עם העלילה הקסומה, הדמויות התוססות והמוזיקה הבלתי נשכחת, פנינה זו של תיאטרון הבימה בשיתוף תיאטרון חיפה היא אתר חובה לאוהבי תיאטרון ולכל מי שמעריך את קסם הסיפור.

השנה היפה בחיי הטריילר הרשמי

 

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!