• מאת Ticketsi
  • עודכן ב-23/05/2023, 23:52

תיאטרון הקאמרי מציג גרסה חדשה לסיפור המצליח "קרוב יותר" מאת פטריק מארבר. עמוס תמם ועוז זהבי מככבים בתפקידים הראשיים. כרטיסים, הנחות, מחירים מוזלים, לוח הצגות מעודכן ומידע על העלילה וביקורת בעמוד זה.

תיאטרון הקאמרי מציג את ההצגה "קרוב יותר" בכיכובם של השחקנים עמוס תמם עוז זהבי, אנדריאה שוורץ, אנסטסיה פיין. הסיפור מבוסס על המחזה של פטריק מארבר, שעובד לסרט מצליח ועכשיו מקבל עיבוד חדש עם פרשנות עכשווית ורלוונטית יותר מאי פעם. עוד פרטים על ההצגה בהמשך העמוד.

קרוב יותר לוח הצגות 2021

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

לוח ההצגות של קרוב יותר הקאמרי יוצא לדרך. מכירת הכרטיסים מתקיימת בימים אלה וזה הזמן לשריין כרטיסים ולהבטיח לכם מקום באולם בתיאטרון! כרטיסים בהזמנה אונליין ובהנחה משמעותית דרך משרד הכרטיסים הרשמי בקישור הבא או לפי לוח ההצגות המתעדכן מעל.

משך ההצגה: שעה ורבע
הצפייה במחזה מגיל 16 ומעלה.
מלאי הכרטיסים מוגבל!

כרטיסים לקרוב יותר, הנחות ומחירים מוזלים

מכירת כרטיסים לקרוב יותר הקאמרי מתקיימת בימים אלה. מחירי הכרטיסים בקופות מגיעים ל-220 ש"ח אבל באמצעות בראבו תוכלו להזמין כרטיסים ב-99 ש"ח בלבד כולל דמי טיפול. ההזמנה מתבצעת בצורה מאובטחת אונליין דרך הקישור הבא או לפי לוח ההצגות מעל.

קרוב יותר הנחות ומבצעי על כרטיסים מוזלים בהנחה 1+1 נוספים יתעדכנו בעמוד הפייסבוק שלנו. מוזמנים להתעדכן ולעשות לייק.

אודות ההצגה קרוב יותר הקאמרי

תיאטרון הקאמרי בגרסה ישראלית חדשה למחזה המצליח בעיבוד חדשני וטרי לסיפור המקורי שנותן הצצה אמיצה, אמיתית וכנה על אהבה, זוגיות ומיניות.

העיבוד של הקאמרי, מתאים את עצמו במיוחד לעידן העכשווי בו האפשרויות הבלתי נגמרות, מייצרות תחושה תמידית של החמצה. ההצגה החדשה היא תוצר בבימויה של מירי לזר.

העלילה של קרוב יותר הקאמרי

עלילת ההצגה של קרוב יותר בקאמרי מציגה 2 סיפורי אהבה שנשזרים אחד בשני והופכים ומתחברים לסיפור אהבה מרובע שמקשר בין השניים. פגישה פתאומית מצליחה להוביל לאהבה, שגרה רגילה במיוחד מובילה לבגידה וקנאה ענקית שמובילה להרס עצמי מטורף.

כאשר דמויות המחזה רודפות אחרי "האהבה המושלמת", הן רוצות ומנסות להתקרב זו אל זו, אך נכשלות בכל פעם.

קרוב יותר הקאמרי - שחקנים

רשימת שחקנים של ההצגה "קרוב יותר" של הקאמרי כוללים את השחקנים: השחקן עמוס תמם (שבמקביל משחק בהצגה גאון בכלוב), השחקן עוז זהבי (שמשתתף גם בהצגה קו הקוקיה), השחקנית אנסטסיה פיין (שמשחקת בהצגה אל נקמות) והשחקנית אדריאנה שוורץ.

קרוב יותר של פטריק מארבר

פטריק מארבר (Patrick Marber) כתב את המחזה קרוב יותר בשנות ה-90. פטריק נחשב למחזאי ותסרטאי ממוצא יהודי-בריטי. במשך השנים, כתב מספר קומדיות ומחזות שהשיגו הישגים כבירים בעולם.

המחזה קרוב יותר של פטריק מארבר עלה לראשונה בתיאטרון המלכותי הלאומי בלונדון בשנות התשעים והפך במהרה להצלחה אדירה עם ביקורות משבחות, שהביאו את המחזה לבימת הקולנוע לאחר מספר שנים.

קרוב יותר - Closer הסרט

בשנת 2004, פטריק מארבר כתב את התסריט ההוליוודי למחזה המצליח שלו. הסרט Closer, עלה לאקרנים כאשר הוגדר כ"קומדיה רומנטית" בה השתתפו השחקנים: ג'וליה רוברטס - אנה קמרון, ג'וד לאו - דן וולף, נטלי פורטמן - אליס איירס/גיין ג'ונס, קלייב אוון לארי גריי.

הסרט הפך לשובר קופות ונחשב לגרסה מודרנית לאופרה כך עושות כולן של מוצרט, כאשר במהלך הסרט אפילו ישנה התייחסות לאופרה מהבחינה של עלילה ופסקול.

קרוב יותר ביקורת הצגה

תיאטרון הקאמרי מעלה את קרוב יותר כחלק מרפרטואר ההצגות של 2019-2020 בו מציג התיאטרון מגוון הצגות משובחות כמו "הריון" עם מיה דגן בתפקיד ראשי ומרגש לאחר שכיכבה במחזות זמר כמו שורת המקהלה, "נגד" עם מרים זוהר, "מתאבל ללא קץ" של חנוך לוין ועוד רבים וטובים אחרים שמצרפים ללוח ההצגות העכשווי עם הצגות כמו מחזמר "זה אני" שזוכה לשבחים.

ביקורות וקישורים נוספים:

הארץ - ביקורת על ההצגה קרוב יותר.
מגפון - ביקורת נוספת על הצגת הקאמרי קרוב יותר.
ישראל היום - בנעליים של נטלי פורטמן.

ולא רק קרוב יותר - עוד עשרות הצגות תיאטרון איכותיות עם ביקורות מעולות מחכות לכאן באתר טיקטסי.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!