שלום לך ארץ הקאמרי 2024 - כרטיסים ב-99 ש"ח, הנחות ולוח הצגות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-18/03/2024, 00:41
(צילום: שמחה ברבירו)

תיאטרון הקאמרי מציג את "שלום לך ארץ" - הצגה חדשה שתכניס אתכם לנסיעה מענגת ומלאת תובנות בחייהם של ישראלים שבחרו לעזוב את הארץ בחיפוש אחר הרפתקאות חדשות. הצגה מרתקת על האופן שבו המנטליות הישראלית מלווה את הנודדים במסעותיהם, ומראה שאולי אפשר לעזוב את ישראל, אבל לא את המנטליות שלה.

שלום לך ארץ כרטיסים ולוח הצגות 2024

כרטיסים מוזלים בהנחה לכל גולשי האתר, ובחירת כיסאות ישיבה טובים באולם: מ-99 ש"ח בלבד לכרטיס במקום 220 ש"ח מחיר רגיל בתיאטרון. הרכישה מתבצעת  אונליין ממשרד הכרטיסים הרשמי, באמצעות לוח ההצגות הבא:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

משך זמן הצגה

שעה וחצי, לא תותר כניסה למאחרים.

הנחות, כרטיסים מוזלים והטבות

כאמור, כרטיסים מוזלים בהנחה - החל מ-76 שקלים בלבד לכרטיס במקום 220 שקלים מחיר רגיל. גם לגימלאים. מלאי הכרטיסים מוגבל.

העלילה - ארבעה סיפורים

המחזה המקסים כולל ארבעה סיפורים המתעדים את חוויותיהם של ישראלים שיצאו לפינות שונות של העולם. כל סיפור מציע נקודת מבט הומוריסטית על המאבקים והניצחונות של ההסתגלות לביתם החדש תוך שמירה על זהותם התרבותית הייחודית. 

בברלין אנחנו פוגשים זוג שפתח מסעדת חומוס, מאמץ את שורשיו הקולינריים תוך כדי טבילה בתרבות הגרמנית. בפריז אישה צעירה רודפת אחר חלומותיה לחיות בעיר הרומנטית, רק כדי לגלות שהפיתוי של הבירה הצרפתית יכול להיות קסום ומאתגר כאחד.

בדובאי, יזמי היי-טק נמצאים על סף אקזיט, ומציגים לראווה את הכישרון והדרייב של יזמים ישראלים גם כשהם רחוקים מהבית. ולבסוף, באטלנטה, ארבע חברות שמוצאות את עצמן עובדות בעגלות, לומדות על חברות ונאמנות כשהם מנווטים את חייהם בארצות הברית.

לאורך כל סיפור מגלות הדמויות כי המהות הישראלית נשארת עמוק בתוכן, ללא קשר לאן הרפתקאותיהן לוקחות אותן.

שחקנים ומשתתפים

שחקני ההצגה הם: תם גל, חן גרטי, דור הררי, תום חודורוב, אוריה יבלונובסקי, אור לומברוזו, רוני נתנאל, מאיה קורן, יעלי רוזנבליט. מחזה מאת מוריה זרחיה ובבימויה.

הקאמרי דור חדש

שלום לך ארצה היא הפקה שמופקת על ידי הקאמרי דור חדש, הקבוצה הצעירה והמוכשרת של תיאטרון הקאמרי. ההפק זוכה גם לתמיכה ל מועצת הפיס לתרבות ואמנות, המבטיחה שהקומדיה שובת הלב הזו תמצה את מלוא הפוטנציאל שלה על הבמה.

חוות דעת וביקורות בולטות

הקהל והמבקרים כאחד התלהבו מהקאסט יוצא הדופן של שלום לך ארץ. הופעתה המשכנעת והמצחיקה של יהלי רוזנבליט זכתה לשבחים מיוחדים, שכן היא לוכדת ללא מאמץ את מהות דמותה.

קולה המדהים של חן גרטי וכישורי המשחק שלה השאירו רושם מתמשך על הצופים, מה שהופך אותה לכישרון בולט בהפקה זו. דור הררי, שכבר מוכר לצופי תיאטרון רבים, ממשיך לבסס את המוניטין שלו כשחקן מחונן עם עתיד מזהיר לפניו.

שורה תחתונה

שלום לך ארץ בתיאטרון הקאמרי היא יותר מסתם קומדיה; זוהי מראה של החוסן ויכולת ההסתגלות של הרוח הישראלית. מחזה זה משמש תזכורת נוקבת לכך שלא משנה לאן נלך או כמה רחוק נלך, מהות מולדתנו נשארת טבועה בתוכנו. אם אתם מחפשים הצגה קלילה אך מלאת תובנות של המנטליות הישראלית והגילוי העצמי, אל תפספסו את ההפקה הזו בקאמרי.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!