השכונה של הופ קיץ 2019 - כרטיסים, מחירים, לוח הצגות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-15/12/2019, 19:50

השכונה של הופ הצגה עם כוכבי הילדים הגדולים: יובל המבולבל, הדוד חיים ומולי וצומי ועוד. איפה רוכשים כרטיסים ממשרד כרטיסים רשמי? כמה הם עולים? ואיך תקבלו הנחה? כל הפרטים, בעמוד הבא.

תקציר השכונה של הופ הצגה

במהלך הצגות קיץ 2019 אתם הולכים ליהנות עם כל כוכבי ערוץ הופ בשכונה קסומה מיוחדת בה גרים יובל המבולבל, דוד החיים ומולי וצומי שאל השכונה יצטרפו לשכונה מטוסי על וסיימון. מחזמר מקסים לילדים ולכל המשפחה. משך המופע שעה ו-20 דקות כולל הפסקה. מתאים לגילאים 2-6.

השכונה של הופ לוח הצגות קיץ 2019

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

לעדכונים נוספים על הופעות והצגות חדשות, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

לוח ההופעות של השכונה של הופ מתוך בראבו יתקיים בהיכל התרבות פתח תקווה, היכל התיאטרון קרית מוצקין, היכל התרבות איירפוט סיטי, היכל התרבות כרמיאל, סינימה סיטי רמת השרון, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד, היכל התרבות נס ציונה, היכל התרבות טבריה, קרית גת, נתניה, קיבוץ גבעת ברנרף קיבוץ גן שמואל ועוד.

השכונה של הופ כרטיסים, הנחות, מבצעים

מכירת כרטיסים לשכונה של הופ יצאה לדרך. מחירי הכרטיסים נעים החל מ-105 ש"ח לכרטיס כולל דמי טיפול, בהתאם לבחירת המושב באולם. מלאי הכרטיסים מוגבל, ההזמנה מתבצעת אונליין בצורה מאובטחת דרך משרד הכרטיסים בראבו.

אנחנו מעדכנים על מבצעים והנחות בעמוד הפייסבוק שלנו. מוזמנים להתעדכן ולעשות לייק. ולא רק השכונה של הופ - עוד עשרות פעילויות לילדים נמצאות באתר Ticketsi.

אודות השכונה של הופ בקיץ 2019

השכונה של הופ הוא מחזמר חדש שעולה לבמה במהלך חול המועד פסח ויאחד לראשונה בישראל את הכוכבים הגדולים של ערוץ הופ: יובל המבולבל, מול וצומי, דוד חיים, מטוסי על וסיימון. המחזמר מתאים לכל המשפחה וילדים בגילאים של 2-6.

מוזמנים להצטרף להרפתקה מצחיקה, מרגשת ומפתיעה שתאפשר לכם זמן איכות עם הילדים במהלך החופשה.

השכונה של הופ הצגה - קרדיטים

על ההפקה אחראי עוץ הופ, יוכלן אשר הפקות וסטאר לייט. במאי המחזמר עידן עמית, מחזה מאת איתי מאירסון, על המוסיקה אמיר לקנר.

ההצגה עלתה לראשונה במהלך פסח 2019 וזכתה להצלחה אדירה לצג מגוון של הופעות והצגות לכל המשפחה: מיקי וציפי בקרקס מופע חדש שמתאחד בין שתי הכוכבות הענקיות, פסטיבל קופיקו הקוף הכי מפורסם במדינה יעלה במופע חדש ועוד מופעים שנמצאים באתר.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!