קסם של משחק עם יובל המבולבל - לוח הצגות, כרטיסים, הנחות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-15/12/2019, 19:51

תקציר קסם של משחק עם יובל המבולבל

בחנוכה הזה אתם הולכים ליהנות: הפקת ענק עולה על הבמות בכל רחבי הארץ עם כוכבי הילדים הגדולים בישראל! אורנה ומשה דץ נפגשים עם יובל המבולבלמני ממטרהדוד חיים והבובה בובו על במה אחת ומיוחדת בהפקה ענקית כחלק ממופעי חנוכה 2018.

ההצגה היא בסימן חגיגות 70 לישראל עם שירי ארץ ישראל שכולנו גדלנו עליהם והפכו לחלק מהמסורת הישראלית. הצגה כזו עוד לא ראיתם עם ססגוניות מרהיבה ביחד עם כוכבי הילדים האוהבים על במה אחת במסע מוסיקלי בלתי נשכח. את המחזה כתב יובל שם טוב הלואו יובל המבולבל ומי שיביים הוא אבי דרור.

קסם של משחק כרטיסים ולוח הצגות 2019

לוח ההצגות של קסם של משחק יתקיים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום במהלך חג החנוכה 2018. ההצגה תרוץ בין התאריכים ה-17.11.2018 ועד ה-19.1.2019.

הנחה ללקוחות ישראכרט: שני כרטיסים במחיר של 161 ש"ח. למימוש ההטבה יש להזמין תחילה קוד קופון דרך אתר ישראכרט באתר הבא ואז להזין את קוד הקופון בהזמנה אונליין באתר הבא.

ההנחה ללקוחות אמריקן אקספרס: כרטיס ב-55 ש"ח בלבד בתוספת 6 ש"ח עמלת כרטיס. בסך הכל כרטיס ב-61 ש"ח בלבד! יש לקבל קוד קופון דרך האתר הבא ולאחר מכן להזין את קוד הקופון בהזמנה אונליין באתר הבא.

הערים בהם יתקיימו ההופעות: קיבוץ גבעת ברנר, נתניה, עפולה, פתח תקווה, חולון, באר שבע, איירפוט סיטי, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד, נס ציונה, חיפה, אשקלון, אור עקביא, כרמיאל, הרצליה, טבריה, קרית גת, קיבוץ צרעה, מודיעין, אילת, נהריה, רמלה, כפר סבא וכפר בלום.

בכל עיר שעת המופע תהיה שונה, ישנם הופעות שיהיו בבוקר וישנם הופעות שיתקיימו אחר הצהריים. משך המופע שעה וחצי כולל הפסקה. ההצגה מומלצת לגילאים 2-6. 

מחיר כרטיס נע בין 61-105 ש"ח ותוכלו להזמין כרטיסים לשורות הראשונות באולמות בהזמנה אונליין דרך האתר הבא.

קסם של משחק הנחות ומבצעים 1+1 כרטיסים מוזלים

מבצעים והנחות על כרטיסים לקסם של המשחק מוצעים דרכנו כאשר מחיר הכרטיס עולה 149 ש"ח בקופות, דרכנו תוכלו להזמין כרטיס המחל מ-61 ש"ח ועד 105 ש"ח. ההזמנה מתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.

אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ומעדכנים על הנחות ומבצעים נוספים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

מחמים מנועים לקראת חנוכה 2018 בהם ילדי ישראל יהנו מהופעות והצגות מרשימות ביותר בחג. ללא ספק בין המופעים הגדולים ביותר הוא פסטיגל 2018 שמכירת הכרטיסים אליו כבר החלה. השנה ישתתפו משה פרץ ועידן רייכל.

רשימת כל מופעי חנוכה 2018 בעמוד הבא.

יובל המבולבל קליפ שירים של קסם של משחק, האזינו:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!