עדן חסון לוח הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות והופעות קרובות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-13/04/2024, 18:51

שמישהו ינסה לעצור אותו: עדן חסון הוא ללא ספק אחד מתגליות הטובות של השנה במוזיקה הישראלית. עם עשרות מליוני האזנות ביוטיוב, הוא יוצא כעת לסיבוב הופעות עם כל הלהיטים הגדולים. כל הפרטים על לוח ההופעות, כרטיסים, מחירים בעמוד זה.

עדן חסון כרטיסים לוח הופעות 2024

עדן חסון בהופעה מלאה בחוות הגמלים אילת, 27.4 חול המועד פסח 2024. כרטיסים זמינים לרכישה דרך הקישור הבא.

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אילת
אילת, חוות הגמלים אילת

עדן חסון הופעות קרובות: מתקיימות ברחביה ארץ עם סיבוב הופעות שישטוף את המדינה מצפון ועד דרום.

בקצרה על הופעה של עדן חסון​

ההופעה של עדן חסון תכלול את השירים הנהדרים והמוכרים הללו בתוספת שירים חדשים, ואת רפרטואר השירים המפואר שחסון כתב והלחין עבור זמרים אחרים, וכעת בחר לשיר אותם בעצמו במופע שלו.

המופע עומד להיות מושקע ביותר ברמת הסאונד, וחסון ישיר כשהוא מלווה בנגנים מנוסים, שביחד עמו ירימו הפקה איכותית. הקול החם של חסון הופך כל אחד ואחד מהשירים שלו למשהו מיוחד, עם לצלילים עמוקים שנדיר לשמוע בקרב זמרים צעירים.

כרטיסים לעדן חסון, הנחות, מחירים מוזלים

מכירת הכרטיסים לעדן חסון מתקיימת בימים אלה להופעות השונות ברחביה ארץ. תוכלו להזמין כרטיסים במחירים משתנים בהתאם לבחירת המופע ומקום הישיבה באולם.

אנחנו מעדכנים כל הזמן על מבצעים והנחות בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים חמים!

עדן חסון בהופעה

הלהיט הראשון שלו "שמישהו יעצור אותי" הפך את עדן חסון לשם מוכר כמעט בכל בית, וצבר מספר מדהים ובלתי נתפס של למעלה מ-35 מיליון צפיות ביוטיוב.

רבים עדיין לא יודעים לשייך את הקול המלטף של חסון אל הפנים שלו, שעדיין פחות מזוהות, וסיבוב ההופעות הקרוב, ממשיך להפוך אותו לכוכב גדול.

עדן חסון הופעות אחרונות

בלייב פארק ראשון לציון בתאריך ה-11.7.2019 יחד עם עדן בן זקן. ביום העצמאות 2019 הופיע בערים: רעננה, כפר סבאקרית באיליק.

השירים של עדן חסון

השירים "ילדים כאלה" ו-"שיכורים" קיבלו מיליוני צפיות, והסינגל שיצא בסוף אוקטובר, "מתפוצץ לי הראש", צבר תאוצה ועבר את מיליון הצפיות בפחות משבוע.

מלבד העובדה שעדן חסון אחראי ליצירת אחד מלהיטי השנה ב 2017- כאמור הלהיט הענק "שמישהו יעצור אותי", יתר שיריו נכנסו אף הם לרשימת עשרים השירים המושמעים ביותר באותה השנה.

עדן חסון - קריירה מוזיקלית

את דרכו המוזיקלית התחיל חסון כיוצר שירים ולא כמבצע, והוא כתב עבור כמה מהשמות הבולטים ביותר במוזיקה הים תיכונית כמו עדן בן זקן, איתי לוי ופאר טסי ונחשב לעידן החדש של הזמר המזרחי לצד עומר אדם ואחרים שזוכים להצלחה היסטרית.

על השיר "שיכורים" עבד חסון שוב עם טסי, ומעניין לדעת שהשיר הזה אמור היה להיות הסינגל הראשון של חסון, שבסופו של דבר בחר ב"שמישהו יעצור אותי" בתור הסינגל הראשון ששחרר לרדיו – החלטה שהתבררה כחכמה מאוד.

חייו האישיים של עדן חסון

הזמר הצעיר, שרק לפני שנה איש לא הכיר, גדל בבית דתי בפרדס חנה והוא השלישי מבין שבעה ילדים. עד גיל 14 הוא חי חיים של חרדי אבל עם הזמן המשפחה הפכה לליברלית יותר, וכיום הוא מגדיר את בני משפחתו כ"שומרי מסורת".

הוא מתגורר עם הוריו הדתיים ומעיד על עצמו כפתוח ומקבל את השונה. כיום חסון מנסה להביא את עצמו לידי ביטוי בשיריו, באופן שבו לא יכול היה בצעירותו.

המוזיקה של חסון מושפעת מגוונים רבים של סגנונות, ולא ניתן להגיד כי היא לחלוטין מזרחית או פופית – מדובר בסגנון ייחודי שפיתח עם הזמן, הלוקח השראה מכל מיני זרמים.

בשורה התחתונה, אוסף השירים של עדן חסון כולל שירים ש"עושים שמח" לצד בלדות שנוגעות ללב, ואין ספק שכאשר יתחיל מסע ההופעות אנשים רבים יותר יתוודעו למוזיקה המיוחדת שהוא מייצר.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!