אלי ומריאנו הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-30/12/2023, 18:43

אלי פיניש ומריאנו אידלמן – הצמד הקומי שחי ונושם צחוק למעלה מ-20 שנה, ממשיך עם סיבוב הופעות סטאנדאפ ברחבי הארץ עם דמויות, אילתורים וקטעים קורעים של הצמד המצחיק במדינה. כל הפרטים על ההופעות של אלי ומראינו, כרטיסים ועוד בעמוד הבא.

אלי ומראינו לוח הופעות סטנדאפ 2024

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
ברחבי הארץ
מגוון תאריכים
ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום
כרטיסים

לעדכונים נוספים על הופעות והצגות חדשות, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

לוח ההופעות של אלי ומריאנו מתקיים מצפון ועד דרום. הופעות קרובות אלי ומראינו יתקיימו ברחבי הארץ.

אנחנו מעדכנים על הנחות ומבצעי 1+1 בעמוד הפייסבוק שלנו. מוזמנים להתעדכן ולעשות לייק. ולא רק אלי ומראינו - עשרות הופעות סטנדאפ מחכות לכם באתר Ticketsi.

אלי ומריאנו בהופעה

שעה וחצי של צחוק מעולם לא נראו כל כך קצרות, כמו במופע של אלי ומריאנו. הצוות הוותיק למד את הקהל הישראלי וחי אותו – בזכות הכישרון האישי שלהם, הניסיון הבוער שלהם והמשחק הרב שלהם בסדרה "ארץ נהדרת", אלי ומריאנו מצאו רמה חדשה של קומיות, שאיש אינו יכול להתנגד לה.

מבין אינספור מערכונים, שורות ובדיחות, כיום הצוות חמוש היטב במגוון של דרכים, שפשוט יגרמו לנו ליפול מהכיסא.

אם הדבר שאנו אוהבים יותר מכל הוא לצחוק עד שכואבת לנו הבטן והעיניים שלנו כבר לא מצליחות לראות – אלי ומריאנו הם כתובת מוכחת ומוחצת.

אלי ומראינו סטנדאפ - ההתחלה

אלי ומריאנו החלו להופיע לראשונה בשנת 1996. כבר באותם ימים, הם נחשבו לצוות סאטירי משובח, שסחף את המדינה לצחוקים מלאי חיים ותדהמה.

כיום, רובנו זוכים לראות את אלי ומריאנו דרך קבע בעולם המסכים – בתכנית ששברה את כל הגבולות "ארץ נהדרת", לצד הקומיקאים הגדולים מכולם כמו איל קיציס, עלמה זק, אורנה בנאי, שחר חסון, מאור כהן, ערן זרחוביץ, ליאת הר לב ועוד ועוד.

הדרך של אלי ומריאנו

אלי פיניש ומריאנו אידלמן ככל הנראה נפגשו לראשונה בקורס משחק, שלמדו ב"בוסתן", בית ספר לאומנויות, בנתניה.

השניים פרצו יחד לעולם הבידור, בתכניתו של דודו טופז בשנת 1996, "הראשון בבידור". מאז, הצוות הקומי החל מופיע ברחבי המדינה, השתתפו בקמפיין פרסום של דואר ישראל וכמובן, כיכבו בתכנית "ארץ נהדרת" על בסיס קבוע.

אלי ומריאנו אף דובבו בסרט "תפוס ת'כריש", יחד עם ליאור כלפון מנהל האמנתי של הווקה פיפל, מיטל דוהן, עלמה זק, שלמה בראבא ויואב בר-לב.

הצוות המנצח אף זכה להופיע בסרט "זוהי סדום", שבוסס על הקומדיה הסאטירית שכולנו מכירים ואוהבים מהתכנית "ארץ נהדרת". בסרט אף השתתפו דב נבון, אסי כהן, עלמה זק, טל פרידמן, מאור כהן וכמובן אייל קיציס.

עד היום, אלי ומריאנו מוסיפים לככב על במות ברחבי המדינה, בכדי לשפוך אותנו ואת המשקאות שלנו מרוב צחוק.

הקריירה של אלי פיניש

מעבר לשותפותו האדוקה עם מריאנו, אלי פרץ בפני עצמו ככוכב צחוק וטלוויזיה. הוא החל את דרך הסולו שלו בשנת 2003, כשהופיע בתכניות "אלי נגד העולם" ו- "הדרבי הגדול", ששודרו בערוץ ביפ בזמנו.

התפקיד הדרמטי הראשון שלו אירע בסדרה "חדר מלחמה" של יאיר לפיד, לצד איילת זורר וליאור אשכנזי.

לאחר מכן, פיניש הוסיף להופיע בסדרות וסרטים מגוונים כגון "לא הבטחתי לך" לצד גורי אלפי ודני גבע, "העולם מצחיק" (בתפקיד ראשי) לצד אסי לוי ובסיטקום "צפוף", יחד עם יעל שרוני, שירה נאור, דניאל ליטמן.

הקריירה של מריאנו אידלמן

בדומה לאלי, למריאנו בעצמו קריירה רחבת ידיים, שמתרכזת בעיקר בסדרה "עבודה ערבית", בה שיחק במשך כשש שנים, לצד נורמן מיסה ומירה עווד. העונה השלישית של הסדרה, זכתה לפרס האקדמיה לטלוויזיה בשנת 2012.

בשנים האחרונות, ראינו את אידלמן על המרקע בסדרת "לה פמיליה", בה כיכב לצד נורמן מיסה ורותם אבוהב ואף בסדרה "אלישע", בה מככבים יובל סמו, עלמה זק ורבקה מיכאלי.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!