שחר חסון לוח הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות והופעות קרובות!

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-30/12/2023, 18:45
(צילום: קומדי בר)

שחר חסון ממשיך בסיבוב הופעות סטנדאפ ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. בעמוד הבא תוכלו לקרוא על לוח ההופעות ולהזמין כרטיסים בצורה קלה ומאובטחת ולהבטיח לעצכם מקומות ישיבה בהופעת הסטנדאפ.

שחר חסון הוא בין הקומיקאים המצחיקים ביותר בישראל. מופעי סטנדאפ של חסון זוכים להצלחה גדולה בארץ ובעולם, בהם הוא מאלתר ומספר סיפורים מצחיקים מהחיים שקורים לכל אחד. שחר יוצר סלנג חדש ובניהם “מה הלו”ז”, “היה לך פרצוף אחי” ו-“כפרה” – משפטים שבני הנוער (ולא רק) מדקלמים מתוך ההופעות שלו.

שחר חסון - מופע סטנדאפ באנגלית

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון
לרכישה
3 כרטיסים מחיר: 66₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון
לרכישה
30 כרטיסים מחיר: 66₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון
לרכישה
30 כרטיסים מחיר: 66₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון
לרכישה
19 כרטיסים מחיר: 66₪

עוד הופעות:

שחר חסון כרטיסים ולוח הופעות 2024

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
ברחבי הארץ
מגוון תאריכים
ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום
כרטיסים

אנו ממשיכים להביא לכם את המבצעים הכי שווים, ונעדכן אם ובמידה יהיו הנחה ומבצע על כרטיסים בעמוד הפייסבוק שלנו. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים!

ההופעות של שחר חסון מתקיימות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, בין היתר בערים: רמת גן, רחובות, תל אביב, גבעת ברנר ועוד. לוח ההופעות מגוון בתאריכים שונים במהלך החודשים הקרובים.

הופעות סטנדאפ נוספות תוכלו למצוא באתר טיקטסי: עדי אשכנזי הופעות עם סיום תוכנית הטלוויזיה שלה יוצאת לסיבוב הופעות ברחבי הארץ.

אודות שחר חסון

שחר חסון היום בגיל 41, תאריך לידה: 11 בספטמבר 1976. אבא שלו ממוצא תימני ואמא שלו עראקית.

הוא לא רק סטנדאפיסט, אלא תופעה. סגנון ההומור מאופיין רק איתו לעומת קומיקאים אחרים, כך ששחר ללא ספק הוא סטנדאפיסט מיוחד בצורת ההופעה על הבמה ואיך שהוא מגיש את הבדיחות. יחד עם נוסח מאוד פיקח שמשולב עם שטותניקיות - מגיעה הופעה מצחיקה עד דמעות.

תחילת הקריירה של שחר חסון

לא הרבה יודעים אבל שחר חסון התחיל את דרכו כחבר בהרכב “מה קשור”, שאז עוד היו הרכב ולא שלישייה כפי שהיום.

הוא פרש מההרכב לפני הפריצה הגדולה שלהם והתחיל להופיע לבדו על במות סטנדאפ בתחילת שנות האלפיים. הוא התחיל להופיע במועדון “קאמל קומדי קלאב” עד שעבר לטלוויזיה ומאז ההצלחה החלה.

בתחום הטלוויזיה הוא השתתף בתוכניות רבות בניהם של דודו טופז, אסף הראל, אקזיט, פיני הגדול ועוד רבים בהם היו לי פינות מצחיקות קבועות. שחר הוא לא רק סטנדאפיסט אלא גם שחקן. הוא למד משחק אצל יורם לוינשטיין והשתתף בהצגות ובסדרות טלוויזיה כמו “בובות”, “מלבי אקספרס” ו-“נפלת חזק”.

שחר חסון בטלוויזיה

בהמשך השתתף בתוכנית “צחוק מהעבודה” עם שלום אסייג בערוץ 2 והשתתף ב-“לילה בכיף” בערוץ ביפ. ב-2010 שחר קיבל תוכניות מיוחדת ורק שלו “שחר חסון וחברים” ו-“הפרעת קשב”.

בשנת 2018 שחר הופיע ביום העצמאות בתל אביב ויצא לסיבוב הופעות עולמי בקנדה, ארצות הברית ומקסיקו.

שחר חסון בארץ נהדרת

בעונה ה-16 של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", שחר חסון הצטרף לפאנל הקומיקאים המוביל לצד אלי פיניש, עלמה זק ועוד. במקביל, עזבו באותה אותה השחקנים אסי כהן ואודי כגן.

הקומיקאי מככב ביוטיוב עם סרטונים שעולים מתוך ההופעות שלו וזוכות למיליוני צפיות, צפו:

 

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!