הדה גאבלר עם מגי אזרזר בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2024

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/03/2024, 16:21
הדה גאבלר כרטיסים.jpg
(צילום: שי פרנקו)

תיאטרון בית ליסין מציג את ההצגה "הדה גאבלר" מאת הנריק איבסן, המביא את סיפורה המרתק של הדה גאבלר, דמות אניגמטית שמעוררת רגשות עזים וסותרים: היא מושכת אך מרתיעה, מקרבת אך מרוחקת, פרועה וקרת מזג, מסוכנת ובלתי צפויה בעת ובעונה אחת. כך או כך, אי אפשר שלא לרצות להיות לידה. עיבוד עכשווי בבימויו של יאיר שרמן עטור השבחים ובכיכובה של מגי אזרזר בתפקיד הראשי.

הדה גאבלר כרטיסים ולוח הצגות 2024

לוח ההצגות של הדה גאבלר מתקיים בימים אלה. רכישת כרטיסים מוזלים ועם בחירת מקומות ישיבה טובים באולם: החל מ-116 ש"ח לכרטיס (במקום מחיר מלא בתיאטרון. מלאי הכרטיסים מוגבל). קופון ההנחה מתעדכן אוטומטית בעת הרכישה, שמתבצעת און ליין דרך משרד הכרטיסים הרשמי לפי לוח התאריכים הבא:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
23 כרטיסים מחיר: 105₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
22 כרטיסים מחיר: 105₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
21 כרטיסים מחיר: 105₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
24 כרטיסים מחיר: 116₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
24 כרטיסים מחיר: 116₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2
לרכישה
24 כרטיסים מחיר: 116₪

משך זמן הצגה

שעה ו-40 דקות.

הדה גאבלר הנחות, כרטיסים מוזלים, והטבות

כרטיסים מ-116 שקלים במקום מחיר בקופת התיאטרון. מלאי הכרטיסים מוגבל. ההטבה לכל גולשי האתר, בלי התניות, בלי חבר מועדון ובלי כוכביות קטנות.

הדה גאבלר - העלילה

הדה גאבלר אינה אישה רגילה. בתו של גנרל ידוע, היא גדלה ורגילה לחיי חברה גבוהים. עם זאת, הכל השתנה כאשר אביה נפטר, והיא מצאה את עצמה מתחתנת עם יורגן טסמן, אקדמאי בורגני. החלטה זו הציבה אותה על מסלול של פשרה כלכלית ורוחנית, כאשר היא החליפה את חייה הנוצצים בעבר בקיום חיים מאופקים יותר.

לאחר ירח דבש של שישה חודשים, הדה ויורגן חוזרים לביתם החדש, מוכנים להתחיל את חייהם המשותפים. אבל לחיים יש תוכניות אחרות. תוך פחות מ-48 שעות מגיעים ויוצאים ארבעה אורחים, שכל אחד מהם מביא איתו תשוקות מהעבר שמאיימות לכלות את הדה. כשנדמה שקירות ביתה נסגרים סביבה, היא מתמודדת עם מחיר הפשרות שלה, מתנדנדת בצורה מסוכנת על הקצה.

ניתוח דמות: הדה גאבלר

הדה גאבלר היא דמות שמעוררת רגשות חזקים וסותרים. היא מושכת אך מרתיעה, מקרבת אך מרוחקת, פרועה וקרת מזג, מסוכנת ובלתי צפויה בעת ובעונה אחת. האם היא אנוכית ומניפולטיבית, או פשוט קורבן של נפשה הסוערת?

קשה שלא להתפעל מתשוקתה העזה של הדה לחיים טוטאליים - הרצון לחיות את החיים במלואם, ללא פשרות. אך בה בעת, אי אפשר שלא לתהות על כניעתה לצורך בביטחון וכיצד היא משתעשעת עם הסובבים אותה כדי להרגיע את המהומה המתבשלת בתוכה.

הנושאים בהדה גאבלר

חקירתה של הדה גאבלר אחר הציפיות החברתיות ממנה, הרצונות האישיים והמאבק למצוא את מקומה בעולם נותרה רלוונטית היום כפי שהייתה לפני יותר ממאה שנה. נושאי המחזה ממשיכים להדהד בקרב הקהל, ומוכיחים כי יצירתו של איבסן חוצה זמן ותרבות.

בעולם מלא בשינויים מתמידים וחוסר ודאות, החיפוש של הדה אחר גילוי עצמי וצמיחה אישית הוא משהו שרבים יכולים להתחבר אליו. בעודה מתמודדת עם רצונותיה ועם הלחץ להתאים את עצמה, היא מזכירה לנו את החשיבות של להישאר נאמנים לעצמנו, גם כאשר אנו ניצבים בפני מכשולים שנראים בלתי עבירים.

הכוח שמניע את הדה גאבלר טמון לא רק בנושאים האלה, אלא גם באופי שלה. היא מזמינה אותנו להטיל ספק בבחירות שלנו ובפשרות שאנו עושים במרדף אחר האושר, ומבטיחה שסיפורה יישאר רלוונטי ומשכנע לדורות הבאים.

מגי אזרזר - הדה גאבלר

עם כניסתה לתפקיד של הדה גאבלר, מגי אזרזר מצטרפת לשורות השחקניות המוערכות שנכנסו לנעלי הדמות המורכבת הזו על במות ברחבי העולם. התיאור שלה הוא גם ניואנסי וגם עוצמתי, ולוכד את הפנים הרבות של אישיותה של הדה.

אזרזר מנווטת במיומנות את האיזון העדין בין הצגת אופייה המניפולטיבי של הדה לבין חשיפת פגיעותה - הסערה הפנימית המניעה את מעשיה. המשחק שלה מזמין את הקהל להזדהות עם הדה תוך הטלת ספק בבחירותיה, ויוצר חוויה מרתקת ומעוררת מחשבה.

כשאזרזר תופסת את מקומה בין הגדולות שגילמו את הדה גאבלר, היא מוסיפה את הפרשנות הייחודית שלה למארג העשיר של מופעים שממשיכים לעורר השראה ולאתגר קהלים ברחבי העולם.

הדה גאבלר - שחקנים

יחד עם מגי אזרזר (שמשחקת גם באפס ביחסי אנוש) משתתפים השחקנים: רמי הויברגר (שמשחק גם בהמלט), תום חגי, אסף יונש, נעמי לבוב, לבנה פינקלשטיין.

הבימוי של יאיר שרמן

הבמאי המוערך יאיר שרמן אינו זר להבאת סיפורים מורכבים לבמה. הוא ביים את ההצגה המלט, ומונה לבמאי הבית של תיאטרון בית ליסין. עם עין חדה לפרטים והבנה עמוקה של הדמויות, הוא הרוויח את מקומו בין יוצרי התיאטרון המוערכים ביותר בדורו. עבור הפקה זו של הדה גאבלר, שרמן מספק גרסה מעודכנת של המחזה של איבסן, המשלבת בצורה חלקה את הנושאים הנצחיים עם הרגישויות המודרניות.

היבט מרכזי בחזונו של שרמן הוא להדגיש את הרלוונטיות של מאבקיה של הדה בעולם של ימינו, תוך הדגשת החשיבות של גילוי עצמי וצמיחה אישית בתוך לחצים חברתיים. גישה רעננה זו מפיחה חיים חדשים במחזה הקלאסי תוך כיבוד שורשיו ושמירה על נאמנות לכוונתו המקורית של איבסן.

חוות דעת וביקורות

ההצגה הדה גאבלר של תיאטרון בית ליסין זוכה להתעניינות רבה מצד הקהל והמבקרים כאחד. עיבוד זה עשויה להשפיע על הפקות עתידיות, ולעורר השראה במאים ושחקנים לחקור פרשנויות חדשות ליצירה קלאסית זו. בהמשך נציג ריכוז של ביקורות על ההצגה.

ראו גם: הצגות תיאטרון מומלצות

שורה תחתונה

כשהמסך עולה על ההצגה החדשה הדה גאבלר של תיאטרון בית ליסין, הקהל מוזמן לחקור את נפשה הסוערת של הדה. עם חזונו הרענן של יאיר שרמן והופעתה רבת העוצמה של מגי אזרזר, המחזה ממשיך לרתק ולאתגר את הצופים, ומבטיח את מקומו כקלאסיקה מתמשכת של התיאטרון.

בין אם אתם מעריצים ותיקים של עבודתו של איבסן או חווים את הדה גאבלר בפעם הראשונה, הצגה זו מבטיחה מסע בלתי נשכח אל ליבה של דמות מורכבת ומרתקת. אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם לצפות בהצגה ההזו ולחזות בפיתוי הנצחי של הדה גאבלר שעולה בבית ליסין.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!