• מאת Ticketsi
  • עודכן ב-06/05/2024, 12:11

מחפשים מציאות מדומה לאירועים? הגעתם למקום הנכון. צוות מקצועי ומיומן עם ציוד קצה שכולל מערכות מציאות מדומה מהמתקדמות ביותר בישראל, מחשב תואם, תצוגה לסובבים, תיחום העמדות וצוות מפעיל שיהיה שם כדי לתפעל את האירוע. בכל עמדה, משתתף שם משקפי מציאות מדומה ונכנס לחויות דמיון המותאמת במיוחד לאירוע שלכם עם המשחקים הטובים והמבוקשים ביותר.

 מבצע קיץ 2024 - הנחה של עד 20% למזמינים חבילה כוללת 

קצרים בזמן? השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

Oculus throws birthday party for Quest with hand tracking and new games  like 'Tetris Effect'

מציאות מדומה לאירועים היא אטרקציה מדהימה לכל סוג אירוע בישראל. העולם הוירטואלי פורץ את גבולות המחשב ומגיע לאירוע שלכם, בו אתם משקיעים ורוצים שהאורחים יהנו בו ללא פשרות.

עם הרצון שלכם לעשות אירוע שלא ישכח לעולם, נכנסת האפשרות החדשה להפעיל חוויות מציאות מדומה בתוך האירוע עצמו שלא דורש מבעל המקום והאירוע התעסקויות יתר על המידה ומאפשרת להיות בראש שקט על דבר אחד מכל הארגונים והוא - המציאות המדומה.

דרישות למציאות מדומה VR

כדי להפעיל את האטרקציה נדרש שטח לכל עמד של 1X1 מ"ר ונקודת חשמל. לכל השאר, אותה החברה בה תקבלו את השירות תדאג, גם אם מדובר בתנאי פנים או חוץ שדורש הצללה בימי הקיץ הלוהטים או בימי הגשם המועטים בישראל.

בעל עסק? רוצה לקבל יותר לקוחות? צור איתנו קשר ותתחיל לקבל לקוחות חדשים > צור קשר.

מציאות מדומה רק לילדים?

מציאות מדומה מתאים לכל גיל, לכל אירוע ולבנים ובנות כאחד! גם מבחינת מיקום, תוכלו למצוא את האטרקציה בכל רחבי הארץ. בין האירועים בהם תראו את האטרקציה הם אירועים פרטיים ועסקיים של מציאות מדומה לבר מצווה ובת מצווה, חתונות, ימי הולדת, מסיבות רווקים, אירועים של חברות, אירועי גיבוש עובדים ואפילו לקייטנות בהם אנו יוצרים חוויה מיוחדת לאורחים.

כל אירוע מקבל התאמה אישית לפי האופי שלו ובהתאם לאורחים אשר מגיעים אליו מתוך מבחר עצום של משחקים ותוכן שונים, כך למשל באירוע לילדים יוצגו המשחקים "פורטנייט" ו-"פחד גבהים". באירוע למבוגרים יופיעו המשחקים "ביט סייבר", "סקי" ו-"בעט לשער" ועוד.

בנוסף, תוכלו לקבל פיתוח תכנים לפי דרישותיכם ולהטמיע לוגו של החברה שלכם או דברים נוספים.

מחיר למציאות מדומה VR לאירוע

הזמנת מציאות מדומה לאירוע שלכם יכולה להתבצע בקלות וללא מאמץ. מחיר האטרקציה משתנה בהתאם ללקוח, כאשר גולשי האתר נהנים ממחירים מיוחדים ובהנחה של עשרות אחוזים.

השאירו את פרטיכם ונציג יצור עמכם קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר שווה במיוחד:

השאירו את פרטיכם ונציג יצור עמכם קשר לקבלת הצעת מחיר:

אתר Ticketsi משמש כמקשר בין המפעיל-ללקוח בלבד. העמוד מתוחזק על-ידי מפעיל חיצוני. כל המידע, הטקסט, התמונות בעמוד וטיב הפעילות עצמה - באחריות המפעיל.

בדומה לחדרי מציאות מדומה הקיימים ברחבי הארץ, עכשיו אתם יכולים להביא את אותו ציוד הקיים בחדרים אלא האירוע הפרטי או העסקי שלכם. זאת בשורה אדירה להרבה גיימרים ואנשים שרוצים לשלב חוויה שונה ומאתגרת עבור האורחים, שלפי ביקורות ששמענו וראינו - התגובות טובות מאוד.

אנשים רבים אחרי שחוו את המציאות המדומה אמרו "חוויה מטורפת! מומלץ!". ציונה נתנה ביקורת "הייתי היום במציאות מדומה בהתחלה חשבתי שזה סתם אבל כשהתחלתי לשחק בזה זה היה כל כך כיף אני מציעה לכם זה נראה כאילו אני בפנים כמעט נפלתי מרוב שזה נראה אמיתי אז אני מציעה לכם ללכת לשם". ועוד מאות אנשים שנהנו בחוויה המיוחדת באירוע שלהם, נתנו חמישה כוכבים וממליצים לאנשים להתנסות באטרקציה.

אם תהיתם לעצכם איך זה מרגיש להיות במציאות מדומה, צפו בסרטון ה-VR הבא:

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!