המלך עומד למות הקאמרי 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות ולוח הצגות

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/03/2024, 16:23
המלך עומד למות כרטיסים.jpg
(צילום: אוהד רומנו)

ההצגה המלך עומד למות של תיאטרון הקאמרי היא תרגום למחזה הקומי-טרגי שכבש את ליבם ומוחם של הצופים במשך עשרות שנים. סיפור קלאסי על ממלכה בקריסה, שליט שעומד למות ואחיזה בחיים. בהצגה משתתפים השחקנים רמי ברוך, קרן מור, נטע גרטי ועוד. הנה כל הפרטים:

המלך עומד למות כרטיסים ולוח הצגות 2024

כרטיסים מוזלים לכל גולשי האתר ובחירת כיסאות ישיבה טובים באולם: 99 ש"ח לכרטיס במקום 220 ש"ח מחיר רגיל בתיאטרון. רכישת כרטיסים מתבצעת בצורה מקוונת, באמצעות לוח ההצגות:

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2
לרכישה
24 כרטיסים מחיר: 99₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2
לרכישה
18 כרטיסים מחיר: 99₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2
לרכישה
22 כרטיסים מחיר: 99₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2
לרכישה
22 כרטיסים מחיר: 99₪
תל אביב-יפו
תל אביב-יפו, תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2
לרכישה
25 כרטיסים מחיר: 99₪

משך זמן

שעה וחצי.

הנחות, כרטיסים מוזלים והטבות

כרגע מוצעים הנחות של 99 שקלים לכרטיס. גם לגימלאים. מלאי הכרטיסים מוגבל.

הצצה להצגה

העלילה

פעם, המלך ברנז'ה היה שליט רב עוצמה שגדולתו לא ידעה גבול. כמנהיג ממלכה משגשגת, הוא נהנה מנאמנותם של נתיניו ומהציות של צבאו האדיר. עם זאת, הזמנים השתנו, ועכשיו המלך הגדול לשעבר מוצא את עצמו מוקף חורבות תהילתו הקודמת. הממלכה קורסת, אזרחים נמלטים בפחד וחיילים מפנים עורף למפקדם. פזיזות כלכלית הותירה את המלך חסר כל, עושרו מבוזבז על פינוקים ראוותניים.

בעוד עולמו מתפורר סביבו, המלך ברנז'ה נותר בהכחשה לגבי מותו הקרב. אשתו המסורה ורופאו הנאמן מנסים כמיטב יכולתם להכין אותו למסע האחרון המצפה לכולנו, אך המלך העקשן נאחז בחיים בכל כוחו. הוא מסרב לוותר על כסאו ולקבל את הגורל האורב לפניו, ונלחם נגד האבדון הממשמש ובא.

העיבוד החדש

סיפור על-זמני זה עולה מחדש בעיבוד ובניהולו המקצועי של עירד רובינשטיין (שביים בין היתר את הבן של מושיקו הגדול ואת אהבה ומגיפה). רובינשטיין, הידוע בפרשנויות הייחודיות שלו למחזות קלאסיים, לקח את המלך עומד למות והחדיר בו אנרגיה ותובנה רעננה. העיבוד החדש בתיאטרון הקאמרי לא רק מכבד את היצירה המקורית, אלא גם מספק נקודת מבט מודרנית על נושאים של כוח, תמותה ואיוולת אנושית. הצופים יכולים לצפות להצגה מרתקת שתשאיר אותו מהרהר במורכבות החיים, המוות והרוח האנושית.

שחקנים ומשתתפים

שחקני ההצגה הם: רמי ברוך, קרן מור, נטע גרטי, יואב לוי, איה גרניט שבא, מתן און ימי. מחזה מאת אז'ן יונסקו.

שורה תחתונה

המלך עומד למות היא קומדיה טרגית המשלבת ביד אמן הומור וכאב לב, מה שהופך אותה להצגה חובה לאוהבי תיאטרון באשר הם. בעוד המלך ברנז'ה נאבק עם מותו הממשמש ובא והתמוטטות ממלכתו הגדולה לשעבר, אנו נזכרים בטבעו השברירי של הכוח ובחשיבות קבלת הבלתי נמנע. אם אתם מחפשים לחוות את החוכמה והשנינות העל-זמניות שהקסימו את הקהל במשך דורות, אל תחמיצו את ההזדמנות לחזות במחזה מרתק זה בתיאטרון הקאמרי.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!