הנסיכה והצפרדע הצגה עם יובל המבולבל ורינת גבאי - כרטיסים, הנחות, לוח הצגות 2019

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-15/12/2019, 20:01

הנסיכה והצפרדע הצגת ילדים חדשה עם יובל המבולבל ורינת גבאי שחוזרים לשתף פעולה. איך תקנו כרטיסים ב-75 ש"ח במקום 105 ש"ח? איך תקנו כרטיסים בהנחה? מהו לוח ההצגות? כל הפרטים על ההצגה ורכישה דרך משרד כרטיסים רשמי בעמוד הבא.

תקציר הנסיכה והצפרדע עם יובל המבולבל ורינת גבאי

שני כוכבי הילדים הגדולים בישראל יובל המבולבל ורינת גבאי עולים בהצגת קיץ ענקית ומרכזית במהלך הצגות החופש הגדול 2019 לסיפור הנסיכה והצפרדע המוכר והאהוב. מדובר בהצגת מחזמר חדשה לילדים ולכל המשפחה בעל מוסר השכל שמסביר לקבל את השונה. לוח מופעים, רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות ומה יקרה בהצגה - לפניכם.

הנסיכה והצפרדע לוח הצגות 2019

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

משך ההצגה: שעה ו-20 דקות כולל הפסקה, ממומלץ לגילאים 2 ומעלה, רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל.

לעדכונים נוספים על הופעות והצגות חדשות, עשו לייק לעמוד הפייסבוק שלנו ותקבלו עדכונים חמים!

לוח ההצגות של הנסיכה והצפרדע יתקיים ברחבי הארץ כחלק מהצגות החופש הגדול של קיץ 2019

ההצגות יגיעו להמשכן אמנויות הבמה אשדוד, היכל התרבות אור עקיבא, היכל התרבות אשקלון, היכל התרבות איירפוט סיטי, היכל התרבות יבנה, משכן אמנויות הבמה באר שבע, היכל התרבות עפולה, היכל התרבות מודיעין, היכל התרבות כרמיאל, תיאטראות אילת, היכל התרבות נס ציונה, כפר סבא, נהריה, קרית גת, טבריה, נתניה, חולון ועוד.

הזמנת כרטיסים בצורה מאובטחת אונליין באמצעות הקישור הבא.

הנסיכה והצפרדע כרטיסים ממשרד כרטיסים רשמי

מכירת כרטיסים להנסיכה והצפרדע של יובל המבולבל ורינת גבאי יצאה לדרך. מחירי הכרטיסים נעים החל מ-75 ש"ח כולל דמי טיפול. ההזמנה מתבצעת קלה ומאובטחת אונליין דרך הקישור הבא.

הנסיכה והצפרדע הנחות מבצעים, קופונים והטבות 1+1

 

כרגע אנחנו מציעים באמצעות משרד הכרטיסים הרשמי בראבו כרטיסים בעלות של החל מ-75 ש"ח.

 

אנחנו מעדכנים על הנחות ומבצעי 1+1 על כרטיסים של הנסיכה והצפרדע בעמוד הפייסבוק שלנו. מוזמנים להתעדכן ולעשות לייק. ולא ההצגה הזו - עוד עשרות מופעי ילדים מחכים לכם באתר Ticketsi.

הנסיכה והצפרדע מקס לאומי קארד

לקוחות כרטיס האשראי מקס MAX מבית לאומי קארד מקבלים 1+1 ב-139 ₪ (תמורת פינוק), כך יוצא כרטיס ב-70 ש"ח. הכרטיסים ניתנים לרישה במשכן לאמנויות הבמה באר שבע בתאריך 17.7 ובהיכל התרבות רחובות ב-7.7.

הנסיכה והצפרדע ישראכרט

לקוחות האשראי ישראכרט מקבלים הנחה של החל מ-49 ש"ח לכרטיס להופעה בבאר שבע בתאריך ה-17.7. כרטיס ב-49 ש"ח באולם ו-59 ש"ח ביציע.

הנסיכה והצפרדע כאל

 

לקוחות האשראי כאל מקבלים כרטיסים החל מ-49 ש"ח.

הנסיכה והצפרדע הצגה עם יובל המבולבל ורינת גבאי

בקיץ 2019 כל המשפחה הולכת לבלות יחד בהצגת המחזמר "הנסיכה והצפרדע"! מחזמר מצחיק, מרגש ובעל ערך מוסף המזכיר לכולנו לקבל את השונה, לתת הזדמנויות שוות לכל אחד מבלי לשפוט את האחר לפי המראה החיצוני ולזכור שהבטחות צריך לקיים.

הנסיכה והצפרדע עלילת הצגה

העלילה של ההצגה הנסיכה והצפרדע תציג את הסיפור הקלאסי בו הסיכה מלכותית אותה תגלם רינת גבאי שאיבדה לצערה את כדור הזהב שלה בבאר העמוקה, כשלפתע הפציע בהפתעה צפרדע ירוקה שאותה יגלם יובל המבולבל ונחלץ לעזרת הנסיכה רינת.

בתמורה להשבת כדור הזהב, ביקש הצפרדע להתארח בארמון של הנסיכה וגם לקבל נשיקה אחת קטנה... הנסיכה הסכימה, אך הפרה את הבטחתה לו רק ידעה הנסיכה שהצפרדע הוא בעצם נסיך שכושף.

הנסיכה והצפרדע יובל המבולבל

יובל המבולבל הוא כוכב הילדים הנערץ והמצליח בישראל מזה יותר מעשור. בהצגה הנסיכה והצפרדע ישחק את הצפרדע שהיא בעצם נסיך. ההצגות של יובל מצליחות לכבוש את הילדים ואת המשפחה והופכים למופע מרכזי בכל פעם שיש כזה.

ההצגות האחרונות של יובל המבולבל כללו את מעשה בחמישה בלונים לסיפור של תרצה אתר, קסם של משחק שהופיע במהלך מופעים חנוכה שהייתה בין ההצגות המצליחות ביותר של אותה שנה.

הנסיכה והצפרדע רינת גבאי

רינת גבאי היא כוכבת ילדים מובילה ונערצת מזה מספר שנים. בהצגה הנסיכה והצפרדע תשחק את הנסיכה המלכותית. ברפרטואר שלה מגוון מופעים לילדים שמשאירים טעם של עוד. ההצגות האחרונות של רינת היו של הקוסם מארץ עוץ במהלך חנוכה - מופע מרתק לסיפור האהוב שהצליח להטריף את הילדים כל פעם מחדש.

יובל המבולבל ורינת גבאי הצגה

זהו לא המופע המשותף הראשון של כוכבי הילדים יובל המבולבל רינת גבאי. לפני מספר שנים, ששניהם היו כוכבי תוכניות טלוויזיה (יובל המבולבל של ערוץ הופ ורינת גבאי של הוט VOD), נפגשו השניים במופע "מסיבת קיץ" שכלל מופע בידור מקורי, מוסיקלי ובדומה להצגה הנסיכה והצפרדע - מצחיק!

המופע זכה לביקורות מעולות מצד הילדים וההורים שהיו מרוצים. ישנה חשיבות רבה לתת ערך מוסף לילדים בכל מופע ובהצגות של יובל ורינת ניתן לראות זאת בבירור.

ראו גם: מופעי החופש הגדול 2019

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!