הנהג של מיס דייזי עם סנדרה שדה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2024

  • מאת Ticketsi
  • עודכן ב-07/03/2024, 16:24
(צילום: יוסי צבקר)

התיאטרון העברי צפוי לרתק את הקהל עם הפקה חדשה של המחזה עטור הפרסים "הנהג של מיס דייזי". סיפור קלאסי שמספר את סיפורם של שני אנשים שונים מאוד זה מזה היוצרים קשר בלתי צפוי. בבימויו של גדי צדקה ובכיכובם של סנדרה שדה, סלים דאו, יניב פולישוק, הפקה זו מבטיחה מבט חדש על הסיפור האהוב - שלושים שנה לאחר שעלה לראשונה. כל הפרטים

הנהג של מיס דייזי כרטיסים ולוח הצגות 2024

לוח ההצגות של הנהג של מיס דייזי מתקיים לפי התאריכים הבאים (הזמנת כרטיסים אונליין דרך משרד כרטיסים רשמי):

עיר
תאריך
מיקום
כרטיסים
אין כרטיסים חדשים. ראו את לוח ההופעות של ישראל לפי תאריכים ומחירים! לעדכונים על כרטיסים עשו לייק לעמוד הפייסבוק של Ticketsi!

הנהג של מיס דייזי כרטיסים מוזלים

כרגע מוצעים כרטיסים החל מ-106 ש"ח.

משך זמן הצגה

שעה וחצי.

הצצה להצגה

תקציר העלילה

עלילת ההצגה הנהג של מיס דייזי מתרחשת בשנת 1948 באטלנטה, ג'ורג'יה, ומגוללת את סיפורן של דייזי ורטאן, אלמנה יהודייה חסונה בת 72, והנהג האפרו-אמריקאי שלה, הוק קולבורן, בן 60. לאחר שדייזי מתנגשת במכוניתה בגינה של שכן, בנה מחליט לשכור את הוק כנהג. בתחילה, דייזי מתקשה להשלים עם השינוי באורח חייה, מפגינה קרירות כלפי הוק ומסרבת לשתף פעולה עם תוכניתו של בנה. היא גם לא מוכנה שיסיעו אותה וגם לא ששה לוותר על עצמאותה.

עם זאת, הוק חסר ההשכלה אך ההומוריסטי והנעים לא מוותר ובסופו של דבר מצליח לרכוש את אמונה של דייזי העקשנית. המחזה מתאר מערכת יחסים בין שני אנשים שונים מאוד, מערכת יחסים המשתרעת על פני עשרים וחמש שנים על רקע מתחים חברתיים ושינויים בדרום ארצות הברית.

שחקנים ומשתתפים

עם גדי צדקה כבמאי, ההפקה המחודשת של התיאטרון העברי הנהג של מיס דייזי שואפת להפריח חיים חדשים בסיפור הקלאסי. צוות השחקנים כולל את סנדרה שדה, סלים דאו, יניב פולישוק.

ההיסטוריה עטורת הפרסים

מיס דייזי גרף פרסים רבים מאז הופעת הבכורה שלו, כולל אוסקר על העיבוד הקולנועי שלו. הצלחתו של המחזה מעידה על המשיכה החזקה שלו, המהדהדת בקרב קהלים לאורך דורות. עם דמויות משכנעות, עלילה מרתקת ונושאים מעוררי מחשבה, הנהג של מיס דייזי ימשיך לרתק את הצופים בגרסה החדשה שלו בתיאטרון העברי.

לסיכום, הקהל יכול לצפות להצגה מהממת שנשארת נאמנה למהות המחזה המקורי תוך הכנסת פרשנויות חדשניות ונגיעות מודרניות. הפקת התיאטרון העברי של הנהג של מיס דייזי משמשת עדות להשפעתו המתמשכת של המחזה ולרלוונטיות המתמשכת שלו ב-2024.

בנוסף, התיאטרון העברי ממשיך להציג הצגות מוצלחות כמו אני פה בגלל אשתי, המחזמר צלילי המוסיקה, כנר על הגג, המחזמר הפרח בגני ועוד.

אתר Ticketsi

טיקטסי הוא מגזין בילויים המרכז את אירועי התרבות של ישראל ומנגיש לכם אותו בצורה מעניינת ונוחה להבנה עם כל המידע העדכני והאמין שרציתם לדעת. באתר תמצאו מידע על הופעות מוזיקה חיות, הצגות ילדים, תיאטרון ישראלי, הופעות סטנד אפ, פסטיבלים, מסיבות, אופרה, ריקוד ועוד. תיהנו!